  • 11. Data: 2002-07-18 13:43:28
    Temat: Re: euro, dolar czy z³otówki?
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Richard wrote:
    | Wg mnie najlepiej jest wziąść WWJ w Multibanku....
    |
    | Łatrwioej się wtesy splaca odsetki, to tak jakbys mial kredyt
    | odnawialny w koncie..
    |
    | wiecie napewno o co chodzi...
    | wyliczylem sobie ze taki kredyt (pomimo oprocentowania 12%) przy moich
    | zarobkach jest konkurencyjny do kredytu oprocentowanego 6% w
    | złotówkach oczywiście

    A to niby w jaki sposób. Odsetki zawsze liczy się od aktualnego zadłużenia
    np. 12%/365 * dni miesiąca.

    6% to uzyskasz spłacając połowe kredytu. No ale może cuda się zdarzają.

    --
    Tomasz

  • 12. Data: 2002-07-18 13:47:56
    Temat: Re: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:ah6epf$i0o$1@news.tpi.pl...
    > możesz napisać coś więcej ?
    > gdzie o tym poczytać ?
    >
    > czy nie lepiej wziąć w multibanku ? nie będzie taniej ?

    PKO w tej chwili w PLN daje kredyt "Własny kąt" od 10,44%, a można poczytac
    na stronach http://www.pkobp.pl/

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 13. Data: 2002-07-18 13:50:32
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    > W perspektywie 10 lat oprocentowanie kredytów złotówkowych musi spaść ...
    > nie ma siły ... (mam nadzieję że nie jestem tu zbyt dużą optymistką :-))).

    Poniżej 10% to już niewiele spadnie, nawet jeśli Wibor spadnie. Zrobiłby sie
    z tego niepłacalny biznes.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 14. Data: 2002-07-18 13:54:18
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > A to niby w jaki sposób. Odsetki zawsze liczy się od aktualnego zadłużenia
    > np. 12%/365 * dni miesiąca.
    >
    > 6% to uzyskasz spłacając połowe kredytu. No ale może cuda się zdarzają.

    nie cuda, tylko jak ktos zarabia miesiecznie tyle ile wynosi pelne zadluzenie i
    wydaje liniowo cale te pieniadze w ciagu miesiaca. :) wtedy rzeczywiscie zaplaci
    polowe odsetek przy tego typu kredycie... :)

    wojtek

  • 15. Data: 2002-07-18 13:59:18
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    | zadluzenie i wydaje liniowo cale te pieniadze w ciagu miesiaca. :)
    | wtedy rzeczywiscie zaplaci polowe odsetek przy tego typu kredycie...

    przepraszam ale czegoś tu chyba nie zrozumiałem, wątek o jest o kredycie
    hipotecznym na 10 lat, więc zakładam, że na sporą kwotę np. zakupu kawalerki
    za powiedzmy 100 tys. zł. Czy ktoś tutaj dostaje 50 tys. na rękę?

    --
    Tomasz

  • 16. Data: 2002-07-18 20:06:12
    Temat: OT Re: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "morx" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    < [...]

    Ale z tym kodowaniem to kolega lekko przesadzil.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 17. Data: 2002-07-19 08:34:05
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > przepraszam ale czegoś tu chyba nie zrozumiałem, wątek o jest o kredycie
    > hipotecznym na 10 lat, więc zakładam, że na sporą kwotę np. zakupu kawalerki
    > za powiedzmy 100 tys. zł. Czy ktoś tutaj dostaje 50 tys. na rękę?

    nie wyczules tonu mojego postu? :) zauwaz ze jeszcze musialby to regularnie wydawac
    w ciagu miesiaca... ;)

    wojtek

  • 18. Data: 2002-07-19 08:48:20
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | nie wyczules tonu mojego postu? :) zauwaz ze jeszcze musialby to
    | regularnie wydawac w ciagu miesiaca... ;)
    |
    | wojtek

    Ok, dałem się podpuścić. Ale z drugiej strony wystawne życie wciąga taki M.
    Jackson czy Elton John są zadłużeni po uszy tylko dlatego, że nie potrafią
    sobie odmówic "paru" przyjemności.

    Ja tam, pomimo, że z wiekiem zarabiam coraz więcej (na szczeście) to i tak
    nie potrafię odłożyć okrągłej sumki.
    --
    Tomasz

  • 19. Data: 2002-07-19 10:57:51
    Temat: Odp: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    U?ytkownik morx <m...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisa3:ah664g$3oo$...@n...tpi.pl...
    > Witam, zamierzam wziac kredyt hipoteczny na okolo 10 lat, zapoznalem sie
    > juz z wieloma ofertami i opiniami bankow, prasy, ale chcialbym rowniez
    > otrzymac opinie Wasza na temat waluty kredytu. Dolar, euro, czy zloty?
    > Prosze o opinie. Dzieki , czesc.

    Zdecydowanie dolar. Rozpisalem sie troszke na ten temat w jedym z postow.
    Zlotowki.... moze pod koniec roku albo jeszcze pozniej, bo chyba cos nam
    Kolodko sie odmienil ;-)

    Malin

    --

    =========
    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem

  • 20. Data: 2002-07-19 10:59:54
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ah6975$did$...@n...tpi.pl...
    > "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> wrote in message

    > a nie lepiej wziąć w walucie i po 2-3 latach kiedy złotówki spadną, a
    > oprocentowanie walut wzrośnie wziąć kredyt na spłatę poprzedniego ????
    >
    > konkurencja jest obecnie taka, że chyba nie ma problemu jeśli chcemy wziąć
    > kredyt na spłatę innego ?

    Dokladnie Piotrze. Wziac teraz w USD, a za rok, dwa czy trzy wziac w
    zlotowkach i splacic ten w USD :)
    Do tego czasu moze stopy WIBOR spadna o 2-3% i wtedy bedzie juz niewielka
    roznica miedzy USD i PLN % (Obecnie palce 4,98% a od sierpnia bedzie chyba
    4,93% w dolarach)

    Malin

    --

    =========