  • 1. Data: 2002-05-09 23:06:49
    Temat: emax czy ekonto
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow

    Ostatnio natrafilem w wyborczej na porownanie ebankow. Najlepiej dla mnie
    wypadl mbank. Chcac zalozyc konto natrafilem jednak na konta emax i ekonto.
    W sumie to nie wiem jaka jest roznica.

    A moze jest jeszcze lepszy bank ?

    Chodzi mi o brak prowizji, darmowe przelewy, karta mi wlasciwie nie
    potrzebna.
    W tej chwili mam w inteligo, ale chce zlikwidowac (zawsze trzeba miec cos na
    koncie >100zl, platne przelewy, platne wyplaty z bankomatu, platna karta,
    chociaz moglbym zrezygnowac z niej)
    a tak na marginesie to jak zlikwidowac konto w inteligo, moze ktos wie ?

    TomaszK

  • 2. Data: 2002-05-11 08:45:57
    Temat: Re: emax czy ekonto
    Od: "zenon" <z...@p...fm>

    Witam. Załóż ekonto i emaxa. Jest drobna różnica w %, oczywiście z jednym
    zamachem karty dla siebie i współ. oraz komplet (5szt)list haseł
    jednorazowych. Wejdź na www.mBank.com.pl/forum i czytaj i ucz się do bólu,
    warto. A prop. inteligo to też mam, ale martwe po wprowadzeniu opłat. Jeżeli
    chcesz je zlikwidować to najpierw wyzeruj konto. Pzdr. zenon

  • 3. Data: 2002-05-11 09:05:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zenon" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    komplet (5szt)list haseł
    > jednorazowych.

    a po jaka cholerke 250 hasel jednorazowych?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-05-12 14:16:35
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Tomek" <k...@p...onet.pl> skribis:

    >W tej chwili mam w inteligo, ale chce zlikwidowac (zawsze trzeba miec cos na
    >koncie >100zl,

    nie zawsze, wystarczy odpowiednia srednia.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 5. Data: 2002-05-12 19:54:01
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wypadl mbank. Chcac zalozyc konto natrafilem jednak na konta emax i ekonto.
    Na emaxie masz jeden zdefiniowany przelew, ale za to większe procenty. Emax to
    taka lokata a'vista, a ekonto to normalny ror.
    Załóż jedno i drugie. Z ekonta możesz robić przelewy itp. a emaxa traktować jak
    podręczną lokatę, zwłaszcza, że pomiędzy kontami wewnątrz mBanku przelewy
    chodzą online.
    Pozdrowienia,
    AAKG

  • 6. Data: 2002-05-15 09:21:09
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    traktować jak
    > podręczną lokatę, zwłaszcza, że pomiędzy kontami wewnątrz mBanku przelewy

    dzieki wielkie
    a gdzie moge znalezc jakie sa oplaty (rozniece w oplatach) tych dwoch
    rachunkow ?
    z Twojego info wynika, ze emax ma platne przelewy ?

    TomaszK

  • 7. Data: 2002-05-17 20:41:10
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > a gdzie moge znalezc jakie sa oplaty (rozniece w oplatach) tych dwoch
    > rachunkow ?
    > z Twojego info wynika, ze emax ma platne przelewy ?

    Zarówno z ekonta jak i z emaxa przelewy są darmowe.
    Konta są dwa po to, abyś ekonto traktował jak portmonetkę z której płacisz
    wszystkie rachunki, a emax ma być Twoim sejfem na grubszą gotówkę.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 8. Data: 2002-05-17 22:18:55
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 May 2002 11:21:09 +0200, "Tomek" <k...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Emax to
    >traktować jak
    >
    >dzieki wielkie
    >a gdzie moge znalezc jakie sa oplaty (rozniece w oplatach) tych dwoch
    >rachunkow ?

    w TOiP na stronach mBanku :-)

    Ale nic tam szcególnego nie znajdziesz.

    Róznica jest taka że na eKoncie (izzyKoncie) masz 50 przelewów
    zdefiniowanych. ( w kanale telefonicznym - pierwsze 8)
    Na eMax jest tylko jeden.
    Oczywiście ten jeden można modyfikować (ja np. mam na nim nr eKonta)

    eMaxy możesz mieć - 3
    eKonto - 1
    izzyKonto - 1

    >z Twojego info wynika, ze emax ma platne przelewy ?

    ??
    - płatne sa przelewy jeśli korzystasz z pomocy operatora mLina(inki).

    Nie zależy to od konta.

    Generalnie w mBanku jeśli coś możesz zrobić sam (np. przez www)
    a mimo to chcesz by robił to człowiek, to jest to płatne.

    BAH