  • 1. Data: 2002-05-09 19:22:06
    Temat: jak legalnie przeslac forse za granice
    Od: "sanisanal" <s...@p...onet.pl>

    Chce przelac za granice srodki dewizowe troche ponizej 20k euro.Jaki wpisac
    cel przelewu zeby nie przyczepila sie do mnie kontrola dewizowa. Na ta
    platnosc nie posiadam zadnej faktury. Jest to przelew na konto brokera
    Waldi

  • 2. Data: 2002-05-09 21:30:51
    Temat: Re: jak legalnie przeslac forse za granice
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "sanisanal" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cel przelewu zeby nie przyczepila sie do mnie kontrola dewizowa. Na ta
    > platnosc nie posiadam zadnej faktury. Jest to przelew na konto brokera

    Zakup nieruchomości za granicą? Ustawa dopuszcza taki cel, ale mogą zażądać
    przedłożenia umowy.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj