  • 1. Data: 2002-05-09 23:02:34
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a oslabianie zlotego
    Od: "Mirus" <m...@U...pl>

    Jestem tuz przed wzieciem kredytu mieszkanowego. Zdecydowalem sie na CHF,
    ale po ostatnich informacjach o rzadowych planach oslabienia zlotego
    zatanawiam sie, czy nie lepiej by bylo wziac go w PLN (na zmienne
    oprocentowanie). Jesli rzadowi sie uda, raty kredytu w CHF w przeliczeniu na
    PLN wzrosna, natomiast przy kredycie w PLN pozostana bez zmian. Czy dobrze
    rozumuje "oslabianie zlotego"? Doradzcie cos, prosze...
    Mirek

  • 2. Data: 2002-05-10 08:36:45
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a oslabianie zlotego
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

> [...]
    > PLN wzrosna, natomiast przy kredycie w PLN pozostana bez zmian. Czy dobrze
    > rozumuje "oslabianie zlotego"? Doradzcie cos, prosze...

    ubezpiecz sobie ten kontrakt. to kosztuje bodaj 2%
    Silvio

  • 3. Data: 2002-05-10 08:42:21
    Od: "Michał Witkowski" <w...@w...pl>

    "Mirus" <m...@U...pl> wrote in message
    > Jestem tuz przed wzieciem kredytu mieszkanowego. Zdecydowalem sie na CHF,
    > ale po ostatnich informacjach o rzadowych planach oslabienia zlotego
    > zatanawiam sie, czy nie lepiej by bylo wziac go w PLN

    Jestem w takiej ssamej sytuacji. Decyzja kredytowa najprawdopodobniej w
    poniedziałek, a to takie rewelacje. No nic, z jakiś tam obliczeń wyszło mi,
    że przy dzisiejszych stopach, cena CHF musiałaby wzrosnąć o 100%, żeby
    opłacalność kredytu w PLN zrównała się z CHF. Ja na razie zachowuję zimną
    krew. Najwyżej później przewalutuję.

    pozdrawiam

    M. Witkowski