    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: emax czy ekonto
    Date: Sat, 18 May 2002 00:18:55 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@pb87.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    On Wed, 15 May 2002 11:21:09 +0200, "Tomek" <k...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Emax to
    >traktować jak
    >
    >dzieki wielkie
    >a gdzie moge znalezc jakie sa oplaty (rozniece w oplatach) tych dwoch
    >rachunkow ?

    w TOiP na stronach mBanku :-)

    Ale nic tam szcególnego nie znajdziesz.

    Róznica jest taka że na eKoncie (izzyKoncie) masz 50 przelewów
    zdefiniowanych. ( w kanale telefonicznym - pierwsze 8)
    Na eMax jest tylko jeden.
    Oczywiście ten jeden można modyfikować (ja np. mam na nim nr eKonta)

    eMaxy możesz mieć - 3
    eKonto - 1
    izzyKonto - 1

    >z Twojego info wynika, ze emax ma platne przelewy ?

    ??
    - płatne sa przelewy jeśli korzystasz z pomocy operatora mLina(inki).

    Nie zależy to od konta.

    Generalnie w mBanku jeśli coś możesz zrobić sam (np. przez www)
    a mimo to chcesz by robił to człowiek, to jest to płatne.

    BAH