  • 31. Data: 2008-11-03 16:24:34
    Temat: Re: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > to jednak jest coś takiego, mam nadzieję, że wykonam przelew zanim zrobi to
    > bank!

    bank i tak to zrobi, bo nie wierzę, że odwołanie tytułu z US dotrze
    zanim bank zabierze sie za wykonanie

  • 32. Data: 2008-11-03 16:46:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a powiedzieli KIEDY odda? :)

    nie wnikałem, ale kwota nie jest znacząca więc nawet jeżeli będzie to
    trochę trwało to nic się nie stanie

    generalnie od mandatu 200 zł po 1,5 roku naliczono opłatę w wysokości 12
    zł...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2008-11-03 16:49:53
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > generalnie od mandatu 200 zł po 1,5 roku naliczono opłatę w wysokości 12
    > zł...

    Roczna stopa procentowa 3,9% przy kapitalizacji miesięcznej. :-)

    marekz

  • 34. Data: 2008-11-03 16:52:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Ja mogę dać Ci znać, że porządne banki, w których masz ulokowane parę
    > groszy to w takich sytuacjach zazwyczaj dzwonią do Ciebie i się
    > upewniają czy to aby nie jakaś pomyłka i informują że za kilka godzin
    > albo najpóźniej jutro z samego rana pracownik wprowadzi to do systemu.
    > :-)

    Jakie banki tak robia ?

    --
    Mithos

  • 35. Data: 2008-11-03 16:58:41
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gena94$fds$1@news.onet.pl, *Mithos* wrote:

    > Jakie banki tak robia ?

    Pekao SA na przyklad. Ale na 2 razy tylko za pierwszym razem sami
    zadzwonili.
    Pewnie zalezy tez od oddzialu/pracownika itd itp.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 36. Data: 2008-11-03 17:01:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Roczna stopa procentowa 3,9% przy kapitalizacji miesięcznej. :-)

    Ale jak się doliczy 30 PLN za przelew, to już nie musi być tak fajnie.

    KJ

  • 37. Data: 2008-11-03 17:09:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Jakie banki tak robia ?

    Wybacz, wolałbym nie pisac, nie chciałbym żeby przestały. Ale więcej niż
    jeden bank, więc to chyba nie jest aż tak wyjątkowe. :-)

    marekz

  • 38. Data: 2008-11-03 17:29:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Wybacz, wolałbym nie pisac, nie chciałbym żeby przestały. Ale więcej niż
    > jeden bank, więc to chyba nie jest aż tak wyjątkowe. :-)

    Ja po prostu nada szukam porzadnego banku w PL. Dlatego zadalem powysze
    pytanie :)

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2008-11-03 17:37:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Ja po prostu nada szukam porzadnego banku w PL. Dlatego zadalem powysze
    > pytanie :)

    Wiem, ale mam wrażenie, że gdyby banki zachowywały się ściśle
    legalistycznie, nie powinnny tego robić. Ciężko też stwierdzić na ile zależy
    to od osoby, na którą akurat trafi w banku, od kwoty zagrożonych środków, od
    rodzaju klienta itp. :-)

    marekz

  • 40. Data: 2008-11-03 18:32:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    RobertS wrote:

    > zobaczymy, w każdym razie z człowiekiem z US już sprawę obdagałem,
    > powiedział, że jak kasa wpłynie to zaświadczenie wystawi mi od ręki

    I co ty z tym zaświadczeniem w ręce biedny zrobisz? Przecież mBank to
    jeszcze musi przyjąć, przebiurokratyzować, przemielić, wprowadzić do
    systemu informatycznego.

    Czyli spokojnie 2 tygodnie do miesiąca, a być może "jakie zaświadczenie? nie
    widzę nic takiego w systemie".

    p. m.