  • 51. Data: 2008-11-04 14:43:10
    Temat: Re: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 04 Nov 2008 15:12:09 +0100, RobertS napisał(a):

    > i właśnie dlatego albo konto albo karta kredytowa ;-)
    >
    > jeżeli w jakimś banku mam kk to konta albo brak albo takie, z którego
    > nie korzystam = puste

    To ja już prawie wypowiedziałem kartę w BZ WBK, bo na czipa (po FUDach
    krążących na grupie ws. bezpieczeństwa kart autoryzowanych
    czipem&podpisem), a teraz zaczynam myśleć nt. wypowiedzenia karty w
    mBanku.

    Jak tak dalej pójdzie to zostanie mi tylko Citak ;-) ale też go wypowiem
    przecież, bo przeliczniki ma dramatyczne ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2008-11-04 20:31:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak tak dalej pójdzie to zostanie mi tylko Citak ;-) ale też go wypowiem
    > przecież, bo przeliczniki ma dramatyczne ;-)

    do płacenia w pln jest idealna ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS