  • 1. Data: 2010-06-06 19:44:43
    Temat: eMakler vs. bossa
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    Czy ktoś z szanownego grona polecić, który rachunek będzie lepszy dla osoby
    zaczynającej swoją przygodę z giełdą. Planują kupić trochę akcji Taurona +
    jeszcze trochę papierów innych spółek z branży szeroko pojętej energetyki,
    ale nie wiem gdzie najlepiej zakotwiczyć.

    przeczytałem to i owo na forum mBanku i opinie odnośnie działania eMaklera
    są różne... o bossie przeważają pozytywne opinie. Ktoś pomoże dokonać
    wyboru? Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2010-06-06 20:03:44
    Temat: Re: eMakler vs. bossa
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeczytałem to i owo na forum mBanku i opinie odnośnie działania eMaklera
    > są różne... o bossie przeważają pozytywne opinie. Ktoś pomoże dokonać

    Jak chcesz się bawić w kupowanie akcji na kilka dni lub dłużej, to emakler
    Ci w zupełności wystarczy.

    RM.

  • 3. Data: 2010-06-06 20:17:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pablo" <p...@n...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > przeczytałem to i owo na forum mBanku i opinie odnośnie działania eMaklera
    > są różne... o bossie przeważają pozytywne opinie. Ktoś pomoże dokonać

    eMakler wystarczy do tego celu.

    george

  • 4. Data: 2010-06-06 20:40:55
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "george" news:4c0c0278$0$2582$65785112@news.neostrada.pl

    > eMakler wystarczy do tego celu.

    OK dzięki. Akcje planuję kupić i zapomnieć przynajmniej na jakiś czas.

  • 5. Data: 2010-06-06 20:42:20
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Robert" news:huguv8$1ld$1@node1.news.atman.pl

    > Jak chcesz się bawić w kupowanie akcji na kilka dni lub dłużej, to emakler
    > Ci w zupełności wystarczy.

    chcę kupić akcję kilku spółek z branży energetycznej (tauron, cez, pge itp.)
    i traktować je jako taką swoistego rodzaju lokatę kapitału.

  • 6. Data: 2010-06-06 21:54:29
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Pablo wrote:
    > "george" news:4c0c0278$0$2582$65785112@news.neostrada.pl

    > OK dzięki. Akcje planuję kupić i zapomnieć przynajmniej na jakiś czas.

    W bossie, konto w pakiecie żółtym masz też za darmo.

    Mroziu

  • 7. Data: 2010-06-07 01:32:12
    Od: aleks <a...@p...onet.pl>

    Pablo pisze:
    > "george" news:4c0c0278$0$2582$65785112@news.neostrada.pl
    > OK dzięki. Akcje planuję kupić i zapomnieć przynajmniej na jakiś czas.

    Hmm najbliższym czasie to chyba trochę ryzykowna sprawa !

  • 8. Data: 2010-06-07 09:17:01
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Mroziu" news:4c0c1908$1@news.home.net.pl

    > W bossie, konto w pakiecie żółtym masz też za darmo.

    wiem o tym i dlatego się pytam co lepsze.

  • 9. Data: 2010-06-07 09:31:24
    Od: "Pat" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > przeczytałem to i owo na forum mBanku i opinie odnośnie działania eMaklera
    > są różne... o bossie przeważają pozytywne opinie. Ktoś pomoże dokonać

    eMakler najlepszy. Mam od 3 lat.
    http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html

  • 10. Data: 2010-06-07 09:32:41
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "aleks" news:huhi8f$km7$1@news.dialog.net.pl

    > Hmm najbliższym czasie to chyba trochę ryzykowna sprawa !

    kwota niewielka, można stracić :)