  • 1. Data: 2010-06-05 21:06:15
    Temat: Błogosławiony ks. Jerzy Popiełuszko
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://niepoprawni.pl/blog/152/spuscmy-jutro-glowy-w
    -dol-nie-natknac-sie-na-jego-wzrok

  • 2. Data: 2010-06-05 21:30:48
    Temat: Re: Błogosławiony ks. Jerzy Popiełuszko
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
    > http://niepoprawni.pl/blog/152/spuscmy-jutro-glowy-w
    -dol-nie-natknac-sie-na-jego-wzrok

    dzieki tej watykanskiej szmacie SBecy dzis smieja sie nam w twarz.
    +

  • 3. Data: 2010-06-05 21:41:07
    Temat: Niech będzie, na wieki wieków
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    kc

  • 4. Data: 2010-06-05 21:45:16
    Temat: Re: Niech będzie, na wieki wieków
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > kc

    amen

    george

    P.S. Nie wiem do czego ale wypada dokończyć

  • 5. Data: 2010-06-05 21:54:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > P.S. Nie wiem do czego ale wypada dokończyć

    Celowo nie dokończyłem, test wychowania w wierze. Zdałeś George.

    kc

  • 6. Data: 2010-06-06 09:59:05
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    był gotowy na wszystko, bo znał PRAWDY cenę....

    ...był gotowy na wszystko, i tak zwycięży PRAWOŚĆ...

    http://www.youtube.com/watch?v=IhP8qCQVjk8&feature=p
    layer_embedded

    Polacy, nie zamykajcie ust gdy źle się dzieje TU !

  • 7. Data: 2010-06-07 06:27:28
    Od: a...@v...pl

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=IhP8qCQVjk8&feature=p
    layer_embedded

    > Polacy, nie zamykajcie ust gdy źle się dzieje TU !
    I najwyraźniej z tego szczęścia razem z Janem Pawłem II postanowili trochę
    pooblewać. Może by zacząć się modlić aby już więcej nie oblewali, bo jak reszta
    świętych do nich dołączy, to dojdzie do drugiego potopu. Trzymaj się prawdy facio,
    trzymaj się!!!

  • 8. Data: 2010-06-07 20:58:06
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > http://niepoprawni.pl/blog/152/spuscmy-jutro-glowy-w
    -dol-nie-natknac-sie-na-
    jeg
    > o-wzrok

    watek zszedl na psy - fanatycy religijni ( MOCHERY )sie tu pokazali to juz
    szczyt