  • 1. Data: 2010-06-05 19:40:13
    Temat: Perełka
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Wyłowiłem ją na forum wp:

    Post ztytułowany "Najleprzy premier". A treść to:

    "Pan Donald Tusk to najzdolniejszy premier w wolnej Polsce. Dowodem tego są
    jego przemówienia pełne energii i wody, która zalewa obecnie nasz kraj, a
    czarę przelewa każda kropelka jego POtu POwstała z wielkiego wysiłku tego
    pracowitego człowieka. POzdr."

    http://wiadomosci.wp.pl/opinie.html?wid=12337627&kat
    =1342&title=Specjalna-
    pomoc-rzadu-dla-najwiekszych-ofiar-powodzi&sort=1&oi
    d=18905598

    Uśmiałem się do łez.

    to jest sztuka posługiwania się ironią.

    pozdrawiam
    kc

  • 2. Data: 2010-06-05 19:49:49
    Temat: Re: Perełka
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wyłowiłem ją na forum wp:
    >
    > Post ztytułowany "Najleprzy premier". A treść to:

    O właśnie, mam pokasowane posty więc skoro wrzucasz tego babola, to chciałem
    nawiązać pry okazji do tego co pisałeś że na wgt tez pieprzą o pogodzie.

    Może dla niezorientowanych zapodasz 10 ostatnich wątków stamtąd to se
    porównaja z 10 tutaj.
    W tym z tym, co właśnie założyłeś.
    No i powstaje pytanie, dlaczego tam nic nie piszesz?
    :))))))

    PS.
    I tak Kaczor umoczy a PO wygra za rok.
    A wy będziecie szukali winnych swojego nieudanego żywota az po jego kres i
    pieprzyć brednie zamiast wziąć się do roboty i zapierdalać uczciwie.

  • 3. Data: 2010-06-05 20:00:14
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Może dla niezorientowanych zapodasz 10 ostatnich wątków stamtąd to se
    > porównaja z 10 tutaj.
    > W tym z tym, co właśnie założyłeś.
    > No i powstaje pytanie, dlaczego tam nic nie piszesz?

    Skąd wiesz, że nie?. O autorklamie słyszałeś?

    Żartowałem, to nie mój post, chociaż mówi to co ja chciałbym (a nie umiem)
    powiedzieć.

    > PS.
    > I tak Kaczor umoczy a PO wygra za rok.

    Też chciałbym, żeby tak było. Warunek: Bronek outsiderem peletonu.

    > A wy będziecie szukali winnych swojego nieudanego żywota az po jego kres i
    > pieprzyć brednie zamiast wziąć się do roboty i zapierdalać uczciwie.

    Nie skarżę sie na swój los, prawie ze 100% pewnością mogę powiedzieć, że
    jest lepszy od twojego.

    kc

  • 4. Data: 2010-06-05 20:07:32
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Pięciu idiotów, maniaków politycznych zrobiło z tej grupy w ciagu roku
    kompletny śmietnik.

    A w ciagu dwóch lat przestała tu pisać masa ludzi, w tym znanych i naprawdę
    mających coś do powiedzenia.
    Głównie z tego powodu, tej chamówy i kretynizmu niezwiązanego z tematem.
    W tej najwygodniejszej formie, jaką jest usenet w czytniku.

    Możesz czuć sie usatysfakcjonowany bo się dokładasz regularnie.

    Zmieńcie se teraz nazwę z pl.biznes.wgpw na pl.maniacy

  • 5. Data: 2010-06-05 20:27:25
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    >
    > Możesz czuć sie usatysfakcjonowany bo się dokładasz regularnie.
    >
    > Zmieńcie se teraz nazwę z pl.biznes.wgpw na pl.maniacy

    Skippy, nazywasz moje wątki chamówą, rozumiem twoje rozgoryczenie, wszak
    pokładałeś nadzieje. Nie tylko ty. Ale nie ja, przejrzyj co pisałem 2 lata
    temu.

    Polityka nie jest związana z tematem? Znasz się chociaż trochę na giełdzie?
    Zaglądam czasem na ifutures.pl, i wydawało mi się, że tak.(tamten skippy to
    ty, tak?).

    Polityka i giełda są nierozerwlnie związane. Z tego powodu interesuje się
    nią Jan Olszewski, Charlie Delta, ty i ja. Dlaczego mamy o niej nie pisać?

    A że mamy odmienne poglądy... to nie powód, żeby wątki oponenta nazywać
    chamówą.

    Już to pisałem, czekam na kogoś, kto przewróci okrągły stół, ale kiedy to
    nastąpi nie wiem. Kornel Makuszyński chce, ale nie da rady.

    Wracając do giełdy, przygotuj się na przynajmniej 50% zjazd

    pozdrawiam
    kc

  • 6. Data: 2010-06-05 20:34:13
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <

    > Skippy, nazywasz moje wątki chamówą, rozumiem twoje rozgoryczenie, wszak
    > pokładałeś nadzieje.

    Nadzieje mam tylko w sobie, nikt mi nic nie dał i nie wierzę, ze da.
    Nie mam najmniejszych wątpliwości, że moje pieniadze nie zależą od tego, kto
    rządzi.

    > Polityka nie jest związana z tematem?

    W tej formie jak tutaj to robicie - nie jest.

    > Polityka i giełda są nierozerwlnie związane. Z tego powodu interesuje się
    > nią Jan Olszewski, Charlie Delta, ty i ja. Dlaczego mamy o niej nie pisać?

    Nie piszecie o polityce związanej z giełdą tylko robicie chamówę mająca na
    celu promować jedna partie i opluwać drugą, posługując się przy tym
    kłamstwami.

    > Już to pisałem, czekam na kogoś, kto przewróci okrągły stół, ale kiedy to
    > nastąpi nie wiem. Kornel Makuszyński chce, ale nie da rady.

    A co powiesz o Magdalence?
    Może by tak w końcu prezydent, który tam osobiście nie był (ani jego rodzony
    brat)?

    Przewrócić okragły stół...
    Czyli co?

    Do widzenia.

  • 7. Data: 2010-06-05 20:40:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Przewr ci okrag y st ...
    > Czyli co?

    Ustalić zakaz deficytu budżetowego, wprowadzić JOW-y, zlikwidowac
    przymusowe ubezpieczenia, przywrócić ustawe Wilczka

    Przywrócić ustawę Wilczka! - Centrum Adama Smitha (6)
    http://www.youtube.com/watch?v=OyzCY1W6sJM

    Można by długo wymieniać....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-06-05 20:41:22
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Zamiast biadolić napisz skippy kiedy ostatnio rozpocząłeś wątek w temacie
    giełdowym.
    Podaj datę i temat.
    Dziękuję

    DJ

  • 9. Data: 2010-06-05 20:42:04
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Przewrócić okragły stół...
    > Czyli co?

    Czyli wariant norweski. Kolaboranci do trzeciego pokolenia...

    kc

  • 10. Data: 2010-06-05 20:42:44
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > przymusowe ubezpieczenia, przywrócić ustawe Wilczka
    >
    > Przywrócić ustawę Wilczka! - Centrum Adama Smitha

    I przestać kurwa wreszcie zadłużać nasze dzieci.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/