  • 1. Data: 2010-06-06 12:53:01
    Temat: 0brona okolic 2300
    Od: " weneziano" <w...@N...gazeta.pl>

    W poniedzialek rozstrzygnie sie czy ewentualne podbicie do 2450+2500 zwane
    popularnie summer rally dojdzie w tzm roku do skutku. Musi nastapic obrona
    okolic 2300, jak nie witamy lutowe dolki. Strategia male L o 15.35 jak
    bedziemz w okolicach 2300 +/-10 pkt
    weneziano

  • 2. Data: 2010-06-06 13:10:10
    Temat: Re: 0brona okolic 2300
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    weneziano <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

[...]

    Nie wiadomo czy akurat w poniedziałek się rozstrzygnie.
    Nie ma w tej chwili żadnych fundamentalnych przesłanek do wzrostów na giełdach
    bo mamy poważny problem zadłużenia coraz większej liczby krajów.

    Jedynym powodem ewentualnej podbitki wzrostowej w czerwcu w okolice 2500 pkt.
    jest kończący się kwartał i pierwsze półrocze.
    Ale może być tak, że to wystarczy tylko do utrzymania trendu bocznego w
    okolicach 2300 pkt. dla WIG20 a w lipcu zaczną się kilkumiesięczne spadki ?

  • 3. Data: 2010-06-06 15:09:09
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > okolicach 2300 pkt. dla WIG20 a w lipcu zaczną się kilkumiesięczne spadki ?

    A mnie się wydaje, że bieda będzie wybronić wsparcie na 2165 z 8
    lutego..

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-06-06 17:20:04
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    A mnie sie wydaje, ze bieda bedzie wybronic wsparcie na 2165 z 8 lutego..

    Chyba jeszcze za wczas na tak silne spadki. Byki (czyli zarządzający
    funduszami inwestycyjnymi) będą bronić wyników za I półrocze 2010 i swoich
    wysokich premii.
    Z pewnością nie oddadzą pola niedźwiedziom bez zażartej walki.
    Problem dużego zadłużenia strefy EURO jest poważnym problemem ale nie
    przeszkodził wcześniej w silnych wzrostach.
    Obstawiam, że czerwiec przyniesie korekcyjną podbitkę na rynkach akcji.

    http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/34581-Eurodo
    lar+na+nowym+dnie+duze+oslabienie+zlotego+podsumowan
    ie+tygodnia

  • 5. Data: 2010-06-06 20:18:27
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-06-2010 o 15:10:10 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > bo mamy poważny problem zadłużenia coraz większej liczby krajów.

    jest jakaś nagonka na razie na kraje europejskie, a co z reszta?
    http://www.usdebtclock.org/

    mało kto w ogóle rozpatruje dług wraz z innymi czynnikami, co to za gadka.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2010-06-06 20:54:29
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    Na E/$ widać pewną analogię do roku 1997...imho rejon 1.18 powinien zatrzymać
    spadki Edka i korekcyjnie wybić go do góry...

  • 7. Data: 2010-06-07 07:55:33
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    Jest jakaś nagonka na razie na kraje europejskie, a co z reszta?
    http://www.usdebtclock.org/

    mało kto w ogóle rozpatruje dług wraz z innymi czynnikami, co to za gadka.

    Zadłużenie USA to ponad 13 bilionów USD !!! To prawie 90% amerykańskiego PKB
    Jest rzeczą oczywistą, że takiego zadłużenia nie da się spłacić ani nawet nie
    da się zatrzymać jego narastania.
    Konieczne byłyby drastyczne cięcia w wydatkach rządowych a tych nie chce
    społeczeństwo i koło się zamyka.

    Tymczasem wobec problemów Grecji, Hiszpanii, Portugalii i ostatnio Węgier
    rynki akcji szukają tzw. "Bezpiecznej przystani" w USD i obligacjach rządowych
    USA :-)

  • 8. Data: 2010-06-07 08:02:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Tymczasem wobec problemów Grecji, Hiszpanii, Portugalii i ostatnio Węgier
    > rynki akcji szukają tzw. "Bezpiecznej przystani" w USD i obligacjach

    To wszystko pieprznie z dużym hukiem. Stąd cena złota.
    Jednak wydaje mi się, że dobrą lokatą kapitału są niezadłużone firmy
    (niekoniecznie SA) w sektorach dalekich od bankowego. Jeżeli można takie
    spółki kupić w dobrej cenie i nie kradną one swojego zysku przez
    niepotrzebne zwiększanie kapitału czy nagrody dla zarządu, ale dają go
    właścicielom w formie dywidendy, to jest to sposób na kryzys.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 9. Data: 2010-06-07 09:08:52
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    http://ifutures.pl/post16902.html#p16902

  • 10. Data: 2010-06-07 13:22:21
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik " weneziano"
> [...]
    > popularnie summer rally dojdzie w tzm roku do skutku. Musi nastapic obrona
    > okolic 2300, jak nie witamy lutowe dolki. Strategia male L o 15.35 jak

    Z technicznego punktu widzenia 2455 to kres obecnych mozliwosci rynku.
    Pierwszy opor to 2400.

    Leszek