  • 11. Data: 2010-06-07 09:37:06
    Temat: Re: eMakler vs. bossa
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Pat" news:4c0cbc68$0$2599$65785112@news.neostrada.pl

    > eMakler najlepszy. Mam od 3 lat.
    > http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html

    najlepszy bo zarabiasz na tym, że go otworzę z poziomu twojej strony -
    naiwny czy co? :)
    Do polityki z taką gadką, mi chodzi o konkrety, których ty niestety nie
    prezentujesz.
    Dzięki tobie otworzę konto w bossa. Dziękuję.

  • 12. Data: 2010-06-07 09:54:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prezentujesz.
    > Dzięki tobie otworzę konto w bossa. Dziękuję.

    Jeżeli masz konto w mBanku to głupi pomysł, jeżeli nie to zwróć ew. uwagę
    na koszty przelewów.

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-06-07 10:51:52
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Cze, 11:54, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >   Jeżeli masz konto w mBanku .............

    > --
    > marfi

    To jest chyba najlepsze kryterium. Masz tam zwykły rachunek, to
    otwieraj eMaklera.
    Przy takiej grze (kupno akcji jako lokata) nic więcej do szczęścia nie
    potrzeba.

  • 14. Data: 2010-06-07 11:23:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Pablo wrote:

    > "aleks" news:huhi8f$km7$1@news.dialog.net.pl

    > kwota niewielka, można stracić :)

    Je też ostatnio za niewielką kwotę kupiłem sad wiśniowy. To inwestycja
    długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby
    sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

  • 15. Data: 2010-06-07 11:42:09
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "totus" news:huiksb$gcb$1@inews.gazeta.pl

    > Je też ostatnio za niewielką kwotę kupiłem sad wiśniowy. To inwestycja
    > długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby
    > sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

    za sad dałeś 2K PLN? :) bo ja właśnie tylę przeznaczam na zabawę w akcje i
    jak stracę to tragedii nie będzie.

  • 16. Data: 2010-06-07 12:19:00
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Pablo wrote:
    > "Mroziu" news:4c0c1908$1@news.home.net.pl

    > wiem o tym i dlatego się pytam co lepsze.

    W takim razie bossa.

    Mroziu

  • 17. Data: 2010-06-07 12:36:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Je też ostatnio za niewielką kwotę kupiłem sad wiśniowy. To inwestycja
    > długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby
    > sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

    Dlaczego akurat 5 lat?

  • 18. Data: 2010-06-07 12:47:23
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-06-07 14:36, skippy pisze:

    > Dlaczego akurat 5 lat?

    Nie wiesz, wtedy się skończy Hossa.

  • 19. Data: 2010-06-07 12:51:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego akurat 5 lat?

    Za 5 lat idę na emeryturę i to taka inwestycja długoterminowa na emeryturę.
    Na wiśniach jest duże bicie zwłaszcza podczas gradu. Wszystko mam dobrze
    nieprzemyślane.

  • 20. Data: 2010-06-07 12:56:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Za 5 lat idę na emeryturę i to taka inwestycja długoterminowa na
    > emeryturę.

    Jasne. Ważne jest uzasadnienie terminu w tej metodzie, to podstawa i punkt
    wyjścia.

    Swoją droga to jednak jest jedna inwestycja, której nie trzeba doglądać.
    Wyrzucanie pieniędzy w błoto.