  • 1. Data: 2002-02-22 19:04:40
    Temat: BZWBK X-tra Student
    Od: "NatiNatiUgango" <c...@i...pl>

    Witam!

    Czy posiadając konto X-tra Student w BZWBK mogę uzyskać limit kredytowy,
    jakie muszę spełnić warunki i na jaką wysokość takiego limitu mogę liczyć ?

    Pozdrawiam
    Nati

  • 2. Data: 2002-02-24 13:17:10
    Temat: Re: BZWBK X-tra Student
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    jak masz stałe regularne wpływy np. stypendium itp. to możesz spróbować, ale
    wiele nie dostaniesz, max 3 krotne wpływy jeśli to konto masz już min 6
    miesięcy