  • 1. Data: 2002-02-22 19:37:52
    Temat: bank dla mamy
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>

    Witam !
    Moja mama ma konto w big bank gdański (jako pracownik ec żerań) i musi
    sobie poszukać innego - bank rezygnuje z działalności detalicznej i
    przenosi konta do millenium
    Myślę że potrzebuje w miarę często korzystać z bankomatów, korzyste
    oprocentowanie, papierowe wyciągi. Inet, darmowe przelewny itp raczej
    nie mają znaczenia
    Blisko domu są banki pekao sa, millenium i w auchan na bródnie jest
    chyba pko bp

    Druga sprawa: już niedługo ma dostać akcje (musi założyć konto
    inwestycyjne w citi), ale chce je wnet spieniężyć i włożyć na konto. A
    że trochę tego będzie to warto żeby bank miał jakieś konto lokacyjne or sth

    ps tak myślę że przelewy przez inet mogły by być mocno wskazane

    Arek