  • 1. Data: 2002-02-22 18:59:16
    Temat: konto w mbanku a druki pocztowe
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    witam
    jak sa druki do przelewow z poczty to numery ktore mam z przodu w mbanku to
    wpisuje w pola oznaczone LK? (liczby kontrolne?)
    pozd i dzieki

  • 2. Data: 2002-02-22 19:05:51
    Temat: Re: konto w mbanku a druki pocztowe
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "kriscop" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jak sa druki do przelewow z poczty to numery ktore mam z przodu w mbanku
    > wpisuje w pola oznaczone LK? (liczby kontrolne?)

    tak

  • 3. Data: 2002-02-22 19:09:05
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > tak

    Mozna juz? Ostatnim razem jak wplacalem na poczcie (listopad 2001) to "mila"
    pani wydarla sie na mnie iz tego pola mam nie wypelniac.

  • 4. Data: 2002-02-22 19:29:52
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > Mozna juz? Ostatnim razem jak wplacalem na poczcie (listopad 2001) to
    "mila"
    > pani wydarla sie na mnie iz tego pola mam nie wypelniac.

    Mile panie na pocztach najczesciej nie wiedza co mowia. Nalezy zazadac
    rozmowy z kierowniczka, a jezeli bedzie rownie mila to nalezy zadzwonic na
    infolinie poczty (0-800 - numer w urzedach pocztowych) i oddac sluchawke
    milej pani.

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 5. Data: 2002-02-22 19:30:54
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

> [...]
    > infolinie poczty (0-800 - numer w urzedach pocztowych) i oddac sluchawke

    Sorry za brak polskich liter, ale przed chwilą wysyłałem SMSy i tak z
    przyzwyczajenia ;-)

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 6. Data: 2002-02-22 19:39:08
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    > witam
    > jak sa druki do przelewow z poczty to numery ktore mam z przodu w mbanku
    > wpisuje w pola oznaczone LK? (liczby kontrolne?)

    A tak przy okazji: Nie ma probleow z przelewami puszczonymi na poczcie?

    Bo mBank przyjmuje tylko elixiry?

  • 7. Data: 2002-02-22 19:44:27
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    > Bo mBank przyjmuje tylko elixiry?

    nie wiem , ale bede sprawdzal , wiec musialem wiedziec.

    a pytam , bo poczta jest najtansza przy przesylkach, a kurierzy wcale nie
    krocej zwracaja kase.

    a czy do lgnetu wszystko z poczty wpada normalnie? bo juz chyba z tydzien
    bedzie? jak wyslalem za pobraniem na konto w Lg. dotychczas na bsk , szlo
    szybko , bo od wyslania mijaly jakies 10 dni (2 na przesylke)
    pozd

  • 8. Data: 2002-02-22 23:53:35
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Sorry za brak polskich liter, ale przed chwilą wysyłałem SMSy i tak z
    > przyzwyczajenia ;-)

    Ja tez nie grzesze ich nadmiarem =)