  • 1. Data: 2003-12-21 22:47:58
    Temat: eBank i TSL+
    Od: wojtek <j...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy ktoś ćwiczył przeniesienie rachunku z zkredytem w
    rachunku do mBanku?
    Zastanawiam się nad taką opcją, mam rachunek w PKO BP.
    W mBanku funkcojonuje produkt TSL+.
    Proszę o info.

    Pozdrawiam.
    --
    Wojtek
    "Wymieniaj doświadczenia. Ale tylko na lepsze!" (Janina Ipohorska)

  • 2. Data: 2003-12-21 23:04:12
    Temat: Re: eBank i TSL+
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bs57um$kt1$...@i...gazeta.pl,
    wojtek <j...@g...pl>:
> [...]
    > rachunku do mBanku?
    > Zastanawiam się nad taką opcją, mam rachunek w PKO BP.

    Zerknij do archiwum, bylo pare "testimonials".
    Oraz do archiwum forum mBanku jak sie wreszcie podniesie
    - albo do zapasowego interfejsu
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/phsearch.php
    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-22 00:39:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunku do mBanku?
    > Zastanawiam się nad taką opcją, mam rachunek w PKO BP.

    Ćwiczę, dosłownie, od 1.XI !(SIC!)
    (ale 4 dni wcześniej wysłałem wniosek o KK (decyzja w równe 3 tygodne),
    okazało się, że w mBanku 1 klient może mieć uruchomioną tylko 1 procedurę,
    i do jej zakończenia jakakolwiek inna nie jest rozpatrywana)
    Dziś na być kurier, ale zamiast oryginału opinii bankowej,
    której mBank zażądał informując o przyznaniu kredytu,
    dostanie tylko kopie wyciągów
    i reklamację nieuzasadnionej zmiany wymaganyvh dokumentów,
    więc jeszcze nie wiem czy nie zmienią zdania,
    ani kiedy cała procedura się zakończy.

    > Pozdrawiam.
    > --
    > Wojtek
    & St.

  • 4. Data: 2003-12-22 07:45:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wojtek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam pytanie czy ktoś ćwiczył przeniesienie rachunku z zkredytem w
    > rachunku do mBanku?

    nie przenosilem tylko uruchamialem kredyt w mBanku

    > Zastanawiam się nad taką opcją, mam rachunek w PKO BP.
    > W mBanku funkcojonuje produkt TSL+.

    Duzo prosciej zostawic kredyt i rachunek w PKO BP a kosztowne operacje
    przeniesc do mBanku, gdzie sa bezplatne...
    Zalatwianie formalnosci w mBanku jest lekko ... upierdliwe przez brak
    bezposredniego kontaktu
    Kredyt w PKO BP ma takie same oplaty jak w mB i podobne oprocentowanie.
    Konto w banku ktory ma ponad 1000 placowek i 1700 bankomatow moze sie nie
    raz jeszcze przydac, zwlaszcza teraz po odmiejscowieniu rachunkow...
    No chyba, ze akurat tuz przed nowym rokiem bedziesz odnawiac linie kredytowa
    w PKO BP - wtedy skasuja ci 2% za odnowienie. Ale i tak prosciej byloby
    wypowiedziec kredyt w PKO BP teraz i wystapic o niego ponownie po 1.1.2004 -
    duzo mniej formalnosci.

    --
    Pozdrowienia
    ---