  • 1. Data: 2003-12-21 17:07:05
    Temat: Inteligo - zakladanie konta
    Od: Franciszek 'Franko' Stańko <f...@N...pl>

    Mam pytanie. Jak wyglada kwestia zakladania konta przez osobe, ktora nie
    jest pelnoletnia, aczkolwiek do pelnoletnosci brakuje jej niewiele (2-3
    miesiace)?

    --
    Franciszek 'Franko' Stańko
    ] www.valkiria.net

  • 2. Data: 2003-12-21 18:32:34
    Temat: Re: Inteligo - zakladanie konta
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Franciszek 'Franko' Stańko" <f...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:bs4k00$av9$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam pytanie. Jak wyglada kwestia zakladania konta przez osobe, ktora nie
    > jest pelnoletnia, aczkolwiek do pelnoletnosci brakuje jej niewiele (2-3
    > miesiace)?

    Wystarczy wejść tutaj:
    inteligo.pl -> otwórz konto -> małoletni
    i poczytać...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2003-12-21 18:36:11
    Od: Franciszek 'Franko' Stańko <f...@N...pl>

    Pewnego dnia Wojciech Nawara napisal/a co nastepuje:
    > Wystarczy wejść tutaj:
    > inteligo.pl -> otwórz konto -> małoletni
    > i poczytać...

    Po prostu slepiec... ;P Dzieki.

    --
    Franciszek 'Franko' Stańko