  • 1. Data: 2003-12-22 00:17:34
    Temat: Centrum inwestycyjne
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>

    Ktory bank ma najlepsza oferte "zintegrowanego inwestowania"? Chodzi mi o
    najlepszy produkt w rodzaju Centrum Oszczedzania w MultiBanku (o ile jest
    lepszy). To, co jest, jest calkiem niezle, ale przydalaby sie pelna oferta
    funduszy oraz akcje. Jest w ogole cos takiego osiagalne?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-22 00:57:07
    Temat: Re: Centrum inwestycyjne
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    marcin <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl> wrote:
> [...]
    > (o ile jest lepszy). To, co jest, jest calkiem niezle, ale przydalaby
    > sie pelna oferta funduszy oraz akcje. Jest w ogole cos takiego

    Wszystko - nieosiagalne.
    Co do funduszy - reszta z prowizja...
    Co prawda mozesz w jakis spsob zintegrowac DM ze strona banku - ale niewiem
    czy to o to ci chodzi (patrz Millennium czy BPH PBK)

  • 3. Data: 2003-12-22 01:12:43
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    niewiem
    > czy to o to ci chodzi (patrz Millennium czy BPH PBK)

    Chodzi mi o cos takiego mniej wiecej, jak Portfel w bankier.pl - aby z
    jednego miejsca moc kupowac/sprzedawac akcje, kupowac/przedawac/konwertowac
    jednostki funduszy i zakladac/zmieniac lokaty gotowkowe przy jak
    najnizszych lacznych prowizjach/oplatach. Takze aby byla mozliwosc
    elementarnego analizowania zyskownosci portfela oraz dostepna jako taka
    baza porownawcza (notowania hist.).

    Marcin

  • 4. Data: 2003-12-22 09:05:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > Takze aby byla mozliwosc elementarnego analizowania zyskownosci
    > portfela oraz dostepna jako taka baza porownawcza (notowania hist.).

    W Polsce?
    Zapomnij!