  • 1. Data: 2003-12-21 21:50:58
    Temat: mBank miesieczne saldo przyslane poczta
    Od: Robert Grochowiak <f...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - kiedy powinienem spodziewac sie otrzymania od Mbanku
    co miesiecznego rozliczenia za listopad
    (zaznaczylem poczas zaklada konta ze chce i nic nie przychodzi)

  • 2. Data: 2003-12-21 22:36:12
    Temat: Re: mBank miesieczne saldo przyslane poczta
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Robert Grochowiak wrote:
    > Mam pytanie - kiedy powinienem spodziewac sie otrzymania od Mbanku
    > co miesiecznego rozliczenia za listopad
    > (zaznaczylem poczas zaklada konta ze chce i nic nie przychodzi)

    Sprawdż w historii czy pobrali opłatę 5 PLN w dniu 02-12-2003.
    Jeśli nie pobrali to nie doczekasz się.
    Do mnie zestawienie operacji za listopad przyszło 08 grudnia a datownik jest
    z 05 grudnia.

    Pozdrawiam
    K.K.

  • 3. Data: 2003-12-22 00:39:48
    Od: Robert Grochowiak <f...@p...onet.pl>

    > Sprawdż w historii czy pobrali opłatę 5 PLN w dniu 02-12-2003.
    > Jeśli nie pobrali to nie doczekasz się.
    > Do mnie zestawienie operacji za listopad przyszło 08 grudnia a
    > datownik jest z 05 grudnia.

    Mozna to jeszcze zamowic?

  • 4. Data: 2003-12-22 01:01:05
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    Robert Grochowiak wrote:

    > Mozna to jeszcze zamowic?

    Oczywiście. Musisz zamówić historię operacji za listopad i zwrócić uwagę
    mLince by podobne przypadki nie miały już miejsca. Może nie mają odhaczone w
    systemie że zamówiłeś comiesięczne zestawienie. Jeśli tak jest to składasz
    reklamację z prośbą o oddzwonienie w celu powiadomienia o sposobie jej
    załatwienia. Swoją drogą jeśli pobiorą opłatę w pierwszych dwóch dniach
    roboczych miesiąca to będziesz już wiedział jak reklamacja została
    załatwiona.

  • 5. Data: 2003-12-22 03:25:30
    Od: Robert Grochowiak <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > opłatę w pierwszych dwóch dniach roboczych miesiąca to będziesz już
    > wiedział jak reklamacja została załatwiona.

    Dzieki!

  • 6. Data: 2003-12-22 06:44:17
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sun, 21 Dec 2003, Robert Grochowiak wrote:

    > Mam pytanie - kiedy powinienem spodziewac sie otrzymania od Mbanku
    > co miesiecznego rozliczenia za listopad
    > (zaznaczylem poczas zaklada konta ze chce i nic nie przychodzi)

    Ja dostalem z kilkumiesiecznym opoznieniem, po zlozeniu reklamacji. A
    oplaty oczywiscie pobierali.

    M.

  • 7. Data: 2003-12-22 10:30:48
    Od: "Krakman" <a...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    .it.pw.edu.pl...
    > Ja dostalem z kilkumiesiecznym opoznieniem, po zlozeniu reklamacji. A
    > oplaty oczywiscie pobierali.

    Ten bank to jedno wielkie opóznienie