  • 21. Data: 2016-07-26 14:20:19
    Temat: Re: e-paragony ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 26 Jul 2016 11:47:26 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Ja nie wiem czy to nie jakiś element szkolenia wyrobił taki silny
    >nawyk wciskania paragonów.

    Ostatnia loteria paragonowa mogla cos zmienic.

    >Może też to zależy od sklepu. Mniej się dziwią w spożywczym ale już w
    >Castoramie to oburzenie, że odchodzę od kasy nie czekając na
    >wydruk...

    No wiesz, w spozywczym kupisz, zjesz i mozesz zapomniec.
    W Castoramie przyjdziesz z reklamacja i sie zrobi problem paragonu.

    Moze kasjerki po prostu nie maja kosza na smieci :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-07-26 14:34:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 14:14:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Ja nie wiem czy to nie jakiś element szkolenia wyrobił taki silny
    > nawyk wciskania paragonów.
    Nie nawyk a obowiązek. Przyjdzie taki tajniak z US kasjerka nie da mu do ręki
    paragonu i mandacik.
    > Może też to zależy od sklepu. Mniej się dziwią w spożywczym ale już w
    > Castoramie to oburzenie, że odchodzę od kasy nie czekając na
    > wydruk...
    W Multikinie kiedyś wręcz kartka nbad kasa wywieszona była o treści mniej więcej:
    "jeśli pracownik nie wydał paragonu proszę o kontakt z kierownikiem- tel..."

  • 23. Data: 2016-07-26 14:43:26
    Od: asotez <p...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 14:20:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > wyrzucic

    > Ostatnia loteria paragonowa mogla cos zmienic.

    > No wiesz, w spozywczym kupisz, zjesz i mozesz zapomniec.
    > W Castoramie przyjdziesz z reklamacja i sie zrobi problem paragonu.

    Albo może oczekiwanie na wydruk oznacza także oczekiwanie na autoryzację
    transakcji kartą. W

    --
    Yakhub

  • 24. Data: 2016-07-26 15:45:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A wydziela na fajki i dziewczynki?

    -----

  • 25. Data: 2016-07-26 16:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ostatnia loteria paragonowa mogla cos zmienic.

    Kpisz czy na serio jestes az takim idealistą?

  • 26. Data: 2016-07-26 16:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Po co tak robić, kontrola z boku podejrzy, że sprzedawca nie daje
    > paragonów i będą nieprzyjemności...

    Alez daje.
    Ja po prostu nie biorę.
    Nie wierze zeby z tego tytułu miałybyć jakiekolwiek nieprzyjemnosci - nie
    przesadzajmy. Sam bym stanał w obronie jakby zza winkla wyskoczyła kontrola
    i sugerowała ze nie otrzymałem paragonu.

  • 27. Data: 2016-07-26 16:10:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 16:00:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Nie wierze zeby z tego tytułu miałybyć jakiekolwiek nieprzyjemnosci - nie
    > przesadzajmy. Sam bym stanał w obronie jakby zza winkla wyskoczyła kontrola
    > i sugerowała ze nie otrzymałem paragonu.

    To wygląda tak:
    podchodzi klient do lady i kupuje jakaś drobnostkę.
    Jeśli nie dostanie paragonu to wyjmuje legitymacje i dalej wiadomo.
    U kumpla zegarmistrz bateryjkę za 5zł kupili i 500zł kosztowało to kumpla;)
    Teraz już wydaje paragony na wszystko;)
    Znam przypadek że nawet gdy kasjerka położyła paragon obok kasy fiskalnej a nie dala
    go do ręki klientowi to się czepiali.
    Jak to jest od strony prawnej to nie mam pojęcia
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,1700420
    1,Akcja_skarbowki__Mandaty_za_to__ze_klient_nie_wzia
    l.html?disableRedirects=true

  • 28. Data: 2016-07-26 16:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >mniej więcej:
    >"jeśli pracownik nie wydał paragonu proszę o kontakt z kierownikiem-

    W kinie teoretycznie troche inna sytuacja - sprzedawane niemal zawsze
    to samo, i jak jeden klient nie wezmie, to mozna nastepnemu ten
    paragon wydac bez drukowania. I tylko czujne oko stroza prawa moze
    zauwazyc minutowe roznice w czasie.
    W sklepie sie to niemal nie zdarza, bo malo ktory klient kupuje
    dokladnie to samo co ktorys poprzedni, zeby mu paragon pasujacy
    podlozyc.

    Podobnie zas jest np u fryzjera, choc tu roznice czasowe wieksze.

    Ale zeby tak oszukiwac fikusa, to by trzeba miec male prywatne kino, a
    nie Multi z najetymi pracownikami.
    No chyba, ze pracownikow rozliczaja wedle raportu kasowego a nie
    ilosci sprzedanych biletow, i kazdy taki paragonik uszczupla zysk
    wlasciciela :-)
    Ale to tez raczej nie w Multi - tam komputer drukuje i bilet i od razu
    paragon.

    J.

  • 29. Data: 2016-07-26 16:39:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jul 2016 14:43:26 +0200, asotez <p...@p...pl> wrote:
    > Albo może oczekiwanie na wydruk oznacza także oczekiwanie na
    autoryzację
    > transakcji kartą. W

    To już w ogóle dramat, kij rozgrzany do czerwoności w dupę temu, kto
    opracował takie wk**acę drukarki drukujące paragony, które zatrzymują
    się co chwile przy każdym produkcie (lini?) na liście zamiast od razy
    wypluć cały wydruk
    w ułamku sekundy.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2016-07-26 16:42:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jul 2016 05:34:36 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Nie nawyk a obowiązek. Przyjdzie taki tajniak z US kasjerka nie da
    mu
    > do ręki paragonu i mandacik.

    Mam to gdzieś, jak mnie kasjer widzi ma nie zawracac d..y paragonem.

    > W Multikinie kiedyś wręcz kartka nbad kasa wywieszona była o
    > treści mniej więcej:
    > "jeśli pracownik nie wydał paragonu proszę o kontakt z kiero
    > wnikiem- tel..."

    A ja dam mu medal za to (kasjerowi nie kierownikowi).

    --
    Marek