  • 1. Data: 2016-07-23 23:52:32
    Temat: Jak to jest z linkami własnymi na pl.biznes.banki?
    Od: k...@g...com

    Dobry Wszystkim :),
    Czytam grupę pl.biznes.banki od dawna, nawet za czasów gdy news był jeszcze dostępny
    z gazeta.pl zdarzyło mi się coś napisać. Od czasu gdy zamknęli news.gazeta.pl miałem
    przerwę, dosyć długą.
    Do rzeczy: jak to jest z umieszczaniem na grupie linków służących własnym celom typu
    linki afiliacyjne, reklamy własnych serwisów itp? Bo jeśli się nie mylę, to kiedyś
    coś takiego było niedopuszczalne i tępione?
    Pytam, ponieważ miałem zamiar umieścić jakiś odnośnik do własnego w-w-w, ale
    obawiałem się "zjechania", że to niezgodne z netetykietą grupy.
    OK, wiem, że mogłem, mówiąc kolokwialnie "olać" to i pisać co mi się podoba, ale wolę
    się o to zapytać.
    btw: teraz na news można pisać tylko z googla czy jest coś a'la dawnego news z
    gazeta.pl?

  • 2. Data: 2016-07-24 00:03:43
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-23 o 23:52, k...@g...com pisze:
    > Dobry Wszystkim :),
    [...]
    > btw: teraz na news można pisać tylko z googla czy jest coś a'la dawnego news z
    gazeta.pl?

    piszę z news.interia.pl . trzeba mieć darmowe konto mailowe, na które
    trzeba zajrzeć raz na 3 miesiące, bo sie blokuje. zalogowanie oczywiście
    odblokowuje, konta nie usuwają.

    a.

  • 3. Data: 2016-07-24 04:21:57
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/23/2016 4:52 PM, k...@g...com wrote:
> [...]
    wolę się o to zapytać.
    > btw: teraz na news można pisać tylko z googla czy jest coś a'la dawnego news z

    Teraz nikt juz newsow nie czyta, wiec nawet opierdzielic cię nie będzie
    miał kto.

  • 4. Data: 2016-07-24 11:58:36
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 lipca 2016 00:03:44 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

    > piszę z news.interia.pl . trzeba mieć darmowe konto mailowe, na które
    > trzeba zajrzeć raz na 3 miesiące, bo sie blokuje. zalogowanie oczywiście
    > odblokowuje, konta nie usuwają.
    >

    > a.

    oświecisz mnie czy można pisać z news interia bez konieczności konfigurowania
    czytnika? bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd
    mogłem pisać czy to z domu czy z pracy.
    bo czytnik jest przypisany do konkretnego urządzenia, a przez www to można
    pisać/czytać z kompa, lapka, tabletu, telefonu itp.
    bo sam news.interia.pl jest nieosiągalny, przynajmniej u mnie, ale może trzeba zrobić
    jakiś hocki klocki po zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?
    k.

  • 5. Data: 2016-07-24 13:46:14
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-24 o 11:58, k...@g...com pisze:

> [...]
    zrobić jakiś hocki klocki po zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?

    no nie, stary dobry usenet wymaga skonfigurowania newsreadera. bramka
    przez www to wymysł "nie tylko dla orłów" :)

    co to znaczy "nieosiągalny"? może filtrują gdzieś ICMP. Spróbuj telnet
    na port 119. SOA#1 - u mnie działa

    a.

  • 6. Data: 2016-07-24 20:00:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

> [...]
    > niedopuszczalne i tępione? Pytam, ponieważ miałem zamiar umieścić
    > jakiś odnośnik do własnego w-w-w, ale obawiałem się "zjechania",

    Czy w podpisie, za delimiterem, nie bywały linki do prywatnych stron?
    To ja chyba zbyt krótko czytam grupy bo nie pamiętam tępienia za to.

    Co innego za jawny spam w body = ryzyko KFa. Za lokowanie produktu
    podobnie KF. Za oftopy o brzozach i kodach KF. Jakby kto pytał ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-07-24 23:20:14
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 24.07.2016 20:00, PiteR wrote:
    > Co innego za jawny spam w body = ryzyko KFa. Za lokowanie produktu
    > podobnie KF. Za oftopy o brzozach i kodach KF. Jakby kto pytał ;)

    Zastanawiające jest, że taki Eneuel, który mógłby reklamować te swoje
    wisienki poprzez oznaczanie postów z programami partnerskimi jakimś
    filtrowalnym tagiem, zwyczajnie tego nie robi bo nie. Zamiast wyznawać
    pogląd "żyj i daj żyć" staje się zwykłym spamerem. Niektórzy mogliby
    dodać sobie filtr na te jego wisienki aby czytnik ich nie pokazywał i
    jednocześnie czytać jego posty nie-wisienkowe. No ale jemu to do głowy
    nie przyjdzie, bo co go obchodzą inni.. Jedyne wyjście to dodanie
    Eneuela do KFa.

    JaceK

  • 8. Data: 2016-07-25 05:59:22
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/24/2016 4:20 PM, JaceK wrote:
    > Jedyne wyjście to dodanie Eneuela do KFa.

    Juz dawno tam jest.
    Nie widzę nawet odpowiedzi na jego posty wiec najwyrazniej wszyscy go
    juz tam wrzucili.

  • 9. Data: 2016-07-25 06:03:45
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/24/2016 4:58 AM, k...@g...com wrote:

    > oświecisz mnie czy można pisać z news interia bez konieczności konfigurowania
    czytnika?

    Nie no co ty.
    To są newsy z krwi i kosci po nntp a nie jakies bramki www.

    > bo za czasów news na gazecie, to po prostu logowałem się na konto i stamtąd mogłem
    pisać czy to z domu czy z pracy.
    eee, wstydz sie.

    > bo czytnik jest przypisany do konkretnego urządzenia, a przez www to można
    pisać/czytać z kompa, lapka, tabletu, telefonu itp.
    to sobie skonfiguruj na kazdym z nich.

    > bo sam news.interia.pl jest nieosiągalny,

    w jakim sensie?
    http://news.interia.pl nie działa.
    No nie działa bo to nie ta bajka czyli nie ten port i nie ten protokol.

    przynajmniej u mnie, ale może trzeba zrobić jakiś hocki klocki po
    zalogowaniu się do interii i będzie to już działać?

    nie. jak wyzej.
    wymaga czytnika

  • 10. Data: 2016-07-25 11:26:31
    Od: m <m...@g...com>

    On 25.07.2016 05:59, witek wrote:

    > Juz dawno tam jest.
    > Nie widzę nawet odpowiedzi na jego posty wiec najwyrazniej wszyscy go
    > juz tam wrzucili.

    W thunderbirdzie jest filtr na delikwenta i odpowiedzi na niego, pewnie
    dla tego go nie widzisz.

    Swoją drogą, to jest naprawdę super filtr (ignoruj odpowiedzi) - po
    prostu Ci znika osoba w ogóle. Ja momentami zapomniaem że tutaj na
    grupie grasuje Eneuel, że A.Lawa na pl.soc.prawo i kilku jeszcze innych.

    Jakby jeszcze można było filtrować na to że np. Liwiusz odpowiada
    Witkowi albo odwrotnie (bo wtedy na 99% jest flejm), kiedy zarówno
    Liwiusz jak i Witek saute są przepuszczani - to by był ideał.

    p. m.