  • 1. Data: 2016-07-22 21:38:41
    Temat: Smart- zmiana w wyciągach
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry grupowiczom,

    Takiego maila dziś dostałem z adresu n...@f...pl
    (mogliby z łaski napisać, że o smarta chodzi, bo dłuższą
    chwilę się zastanawiałem, co zacz i czy to jakaś
    nowa forma phishingu):

    "Informujemy, iż z dniem 22.07.2016 r., wyciągi bankowe,
    dotychczas dystrybuowane przez FM Bank PBP S.A.
    za pośrednictwem poczty elektronicznej, będą przekazywane
    za pośrednictwem aplikacji Banku, dostępnej pod adresem
    https://wyciagi.bankpbp.pl.

    Login do ww. aplikacji stanowią cyfry od 15 do 22,
    będące częścią numeru rachunku bankowego."

    Przyznam, że szczęka mi opadła- nie spotkałem
    się jeszcze z taką innowacyjnościa :-)

    Ciekawe, kiedy uruchomią osobny serwis transakcyjny
    dla kart kredytowych czy zleceń stałych :-)

    No i zastanawiające, dlaczego akurat od Święta Wedla
    zaczynają :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2016-07-22 21:55:52
    Temat: Re: Smart- zmiana w wyciągach
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2016 21:38:43 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
> [...]
    >
    > Login do ww. aplikacji stanowią cyfry od 15 do 22,
    > będące częścią numeru rachunku bankowego."
    >
    > Przyznam, że szczęka mi opadła- nie spotkałem
    Dawny polbank tak miał też bodajże

  • 3. Data: 2016-07-22 23:00:27
    Od: PP <...@...pl>

    pewnie kolejne śmieszne zalecenie KNFu żeby nie wysyłać wyciągów na maila.
    to i FM na szybko kupił systemik do wyciągów - było pewnie taniej.

  • 4. Data: 2016-07-22 23:58:52
    Od: W <w...@w...pl>

    PP wystukał, co następuje:

    > pewnie kolejne śmieszne zalecenie KNFu żeby nie wysyłać wyciągów na
    > maila. to i FM na szybko kupił systemik do wyciągów - było pewnie
    > taniej.

    Citi zrezygnował z takowych jakoś chyba 1-2 lata temu... niestety.

    Jeżeli to faktycznie wytyczne KNF, to wybitnie bez sensu. A można by
    zaszyfrować takim PGP i po problemie - masz klucz to sobie otworzysz...

  • 5. Data: 2016-07-23 00:47:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-22 o 23:00, PP pisze:
    > pewnie kolejne śmieszne zalecenie KNFu żeby nie wysyłać wyciągów na
    > maila.
    > to i FM na szybko kupił systemik do wyciągów - było pewnie taniej.
    Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest nie otrzymywać wyciągów na e-mail.
    Wolę sama pobrać.

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-07-23 06:37:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> writes:

    [...]
    > Przyznam, że szczęka mi opadła- nie spotkałem
    > się jeszcze z taką innowacyjnościa :-)

    W toyocie tak było.

    KJ

    <doogie> joy/elmo: why can't the same ip be used? was this fire so
    great that it burned the ip address?

  • 7. Data: 2016-07-23 08:40:54
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.07.2016 Animka <a...@t...wp.pl> napisał/a:

    > Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest nie otrzymywać wyciągów na e-mail.
    > Wolę sama pobrać.

    Zgoda, ale po co _osobny_ system? Taki problem
    zintegrować to z głównym?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2016-07-23 10:33:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A hasło?
    Cyfry od 3 do 10 ?
    ;-)

    -----

  • 9. Data: 2016-07-23 11:01:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> writes:

    > A hasło?
    > Cyfry od 3 do 10 ?
    > ;-)
    >

    > -----
    bankowego.

    Moze trzeba przeczytać tego maila i wejść na tą stronę ...
    KJ

  • 10. Data: 2016-07-23 11:21:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 21:38, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > za pośrednictwem poczty elektronicznej, będą przekazywane
    > za pośrednictwem aplikacji Banku, dostępnej pod adresem

    Też dostałem maila.. Zastanawiam się po co jeszcze mam to konto? Leży
    odłogiem i po prostu jest.
    Chyba dlatego jeszcze jest, że nic nie kosztuje.
    Trzeba wypowiedzieć w ramach prządków bankowych.