  • 1. Data: 2016-07-24 00:14:36
    Temat: e-paragony ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Czy ten gościu jest trzeźwy ?

    http://wp.tv/i,rzad-chce-wprowadzic-e-paragony-konie
    c-z-wyblaklym-papierem,mid,1965059,cid,8051,klip.htm

    Pozdro

  • 2. Data: 2016-07-24 08:13:12
    Temat: Re: e-paragony ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Czy ten gościu jest trzeźwy ?
    >
    > http://wp.tv/i,rzad-chce-wprowadzic-e-paragony-konie
    c-z-wyblaklym-papierem,mid,1965059,cid,8051,klip.htm

    No co Ty? Spójrz na godzinę napisania: 02:36. Gościu w nocy był
    narąbany i pomyliły mu się rzeczywistości.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 3. Data: 2016-07-25 19:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    Waldek napisał(a) :
    c-z-wyblaklym-papierem,mid,1965059,cid,8051,klip.htm

    >No co Ty? Spójrz na godzinę napisania: 02:36. Gościu w nocy był
    >narąbany i pomyliły mu się rzeczywistości.

    Zaraz - wy sie nabijacie, czy po prostu nie slyszeliscie, o takim juz
    nie calkiem nowym pomysle rzadu, zeby paragony fiskalne zastapic
    elektronicznymi, trzymanymi w banku ...

    J.

  • 4. Data: 2016-07-25 21:04:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    >
    > Zaraz - wy sie nabijacie, czy po prostu nie slyszeliscie, o takim juz
    > nie calkiem nowym pomysle rzadu, zeby paragony fiskalne zastapic

    Ile osób robiących zakupy nie używa jakichś fanaberii zwanych
    e-mailem, czy innym smarkfonem? Ile z tych osób chce sobie w domu
    przypomnieć ile coś kosztowało?

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 5. Data: 2016-07-26 00:44:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-07-25 o 21:04, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    >>

    > Ile osób robiących zakupy nie używa jakichś fanaberii zwanych e-mailem,
    > czy innym smarkfonem? Ile z tych osób chce sobie w domu przypomnieć ile

    Generalnie 99% moich paragonów ląduje od razu w koszu
    zaś w uzasadnionych dla mnie wypadkach po prostu biorę fakturę

    To co bredzi ten gostek nijak się kupy nie trzyma
    podobnie jak wymóg posiadania i podawania sprzedawcy e-maila

    Natomiast kwestia e-kas fiskalnych to już chyba zupełnie insza inszość
    - o ile sie orientuję, część modeli może prowadzić zapis na nosniku
    pamięci, ale konieczność pracy on-line (jak terminal platniczy)
    wydaje się póki co mało realna ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2016-07-26 08:10:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2016 21:04:23 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    c-z-wyblaklym-papierem,mid,1965059,cid,8051,klip.htm

    > Ile osób robiących zakupy nie używa jakichś fanaberii zwanych
    > e-mailem, czy innym smarkfonem? Ile z tych osób chce sobie w domu
    > przypomnieć ile coś kosztowało?

    No i dlatego pomysl rzadu jest taki, ze zaplaca karta, a w domu sobie
    wygodnie obejrza paragon na stronie banku przez internet.

    I moze jeszcze im bank podsumuje dokladnie na co wydali pieniadze
    przez miesiac :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-07-26 09:59:16
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > I moze jeszcze im bank podsumuje dokladnie na co wydali pieniadze
    > przez miesiac :-)

    mBank już to robi. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2016-07-26 10:30:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2016-07-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >mBank już to robi. :)

    Mbank ( i BZWBK) robi to z grubsza, po kodach sklepow.

    W rezultacie nie odroznia chleba od proszku do prania ani od ubran czy
    telewizora z supermarketu.
    Ani kawy od paliwa z Orlenu :-)

    A teraz przyjdzie nowe i bedzie wiadomo - na chleb tyle, na papierosy
    tyle, na piwo tyle, na prezerwatywy tyle :-)

    Wlasnie ... czemu rzad akcyzy na prezerwatywy nie wprowadzil ?

    J.

  • 9. Data: 2016-07-26 11:34:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Jul 2016 21:04:23 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ile osób robiących zakupy nie używa jakichś fanaberii zwanych
    > e-mailem, czy innym smarkfonem? Ile z tych osób chce sobie w domu
    > przypomnieć ile coś kosztowało?

    Ja na ten przykład brzydzę się parafianami i nigdy ich nie biorę.
    Prawie zawsze reakcja kasjera jest wielkie zdziwienie, że mi
    niepotrzebny. Serio ludzie tak się fascynują tymi parafianami a może
    mają jakąś kolekcjonerska wartość?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-07-26 11:35:13