  • 1. Data: 2002-08-01 20:37:40
    Temat: e-pakiet w fortis banku?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    czy mozecie podzielic sie wrazeniami? czy to bezpieczny rachunek?
    wniosek mozna wypelnic tylko w necie, podajac duzo waznych danych:(

  • 2. Data: 2002-08-01 20:45:39
    Temat: Re: e-pakiet w fortis banku?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy mozecie podzielic sie wrazeniami? czy to bezpieczny rachunek?

    1) jest bezpieczny (chociaz zaraz ci zaczna pisac o trojanach itp ;) Ale nie
    wiem jak ten certyfikat sobie podbiora z dyskiteki ;)
    2) Wrazenia calkiem pozytywne - niestety nie da sie z tego rachunku zrobic
    glownego - bo nie ma VC (a obiecywali, ze bedzie przy wprowadzaniu), oraz
    dziewnie funkcjonuje debecik w koncie. Z narzekan - dosc niekorzystne sa
    takze kursy wymiany waluty przy wpyplacie (za darmo ;) z bankomatu - moze
    sie okazac, dosc drogie. Co do karty VE - zdaza jej sie nie zadzialac
    (relatywnie jak nia placilem czesto mi sie zdazalo - czyli 1 raz na 15
    platnosci - ale jak nie moglem zaplacic za benzyne to juz nie za bardzo milo
    bylo ;) Jest to tez rachunek dosc drogi razem 8 zeta

    Pozytywy - bank ma prestiz ;) - mozesz zobaczyc jak t wszystko dziala.
    System Pl@neta mimo roznych narzekn jest bardzo fajny. Masz darmowe
    przelewy, zleccenia stale z data przyszla.
    Za darmo bankofon no i najwazniejsza rzecz - darmowe wyplaty na calym
    swiecie - przede wszystkim korzystne w Polsce - nie patrzysz czy twoj czy
    nie twoj bankomat tylko wyplacasz gdzie chcesz :) Dosc korzystna dla Ciebie
    opcja.

    Oprocentowanie jest na poziomie 4,5% (czyli dosc dobrze - aczkolwiek trzeba
    sie dowiedziec - ktos pisal ze mniejsze).

    Ciekawostka jest korespondencja wewneetrzna z bankiem wlansie przez ich
    system.

    Ogolnie - jesli czesto korzystasz z roznych bankomatow i nie potrzebujesz
    VC - polecam.
    8 zl zwroci sie przy paru przelewach + paru wyplatach.
    Acha lokaty maja oprocentowanioe dosc niskie i zaczynaja sie od 500$ lub
    5000 zl.
    Mam tam konto i chociaz teraz glownie uzywam do darmowych wyplat - to swego
    czasu dosc inensywnie korzystalem. Ale jako, ze mnie zrobili z VC... :(
    (odpowiadajac- VC potrzebna mi byla 0- gdyby zawiodla VE - bo to
    chargowka - czyli nawet nie musze miec kasy na koncie)

    > wniosek mozna wypelnic tylko w necie, podajac duzo waznych danych:(

    Spokojnie. Wszystko dojdzie bezpiecznie.

  • 3. Data: 2002-08-01 21:05:31
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    wiesz co, tylko wlasnie sie troche obsmialam, bo zadzwonilam do nich
    po jakim kursie rozlicza mi ten nieszczesny cypr. pani powiedziala mi,
    ze po kursie sprzedazy VISA i podala mi telefon do VISA twierdzac, ze
    tylko oni znaja ten tajemniczy kurs (chcialam wiedziec jaki obowiazuje
    na dzisiaj). pani mi podala telefon do VISA 0-800-102-030, tylko, ze
    .... to jest infolinia do ING bank slaski:))))

    czy fuzja tych bankow niedlugo, ze pani z fortisa robi taka darmowa
    reklame konkurencji?

    poza tym na 3 pytania (calkiem podstawowe) 3 razy kazala mi czekac i
    pytala sie kogos, bo sama nie wiedziala:(

  • 4. Data: 2002-08-01 21:06:21
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    a zna ktos infolinie do VISA? albo moze one gdzies udostepniaja swoje
    kursy?

  • 5. Data: 2002-08-01 21:21:18
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Rena wrote:

    > a zna ktos infolinie do VISA? albo moze one gdzies udostepniaja swoje
    > kursy?

    Bylo kilka razy o tym: udostepniaja po transakcji na wyciagu dopiero :(

  • 6. Data: 2002-08-01 21:31:27
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Rena wrote in news:aic7ll$hav$1@pingwin.acn.pl:

    > a zna ktos infolinie do VISA? albo moze one gdzies udostepniaja swoje
    > kursy?

    Plotka głosi że nigdzie. :) Kursy te są podobnież poufne.

    --
    empeg

    {A44EF29E-C585-40DB-B2B1-D15F13B85B72}

  • 7. Data: 2002-08-02 08:10:56
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    > Oprocentowanie jest na poziomie 4,5% (czyli dosc dobrze - aczkolwiek
    trzeba
    > sie dowiedziec - ktos pisal ze mniejsze).

    Fakt, 4.5 %, z tym że kapitalizacja kwartalna :(

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 8. Data: 2002-08-02 09:29:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl>
    > wiesz co, tylko wlasnie sie troche obsmialam, bo zadzwonilam do nich
    > po jakim kursie rozlicza mi ten nieszczesny cypr

    to AMRA taki elaborat ci w odpowiedzi wyslal a ty masz juz u nich karte Visa
    moze nawet wypukłą?
    dedukuję, że masz pakiet srebrny z VC, a ze jest to karta charge to trzeba
    troche poczekac na rozliczenie. Operacje normalna karta VE juz byc w
    planecie widziala i nie trzeba by bylo pytac o kurs.
    A jesli masz pakiet srebrny to zapomnij o e-pakiecie - przejscie w ta strone
    ma cene zaporowa by nikt nie zmienial ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-08-02 09:43:34
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Z narzekan - dosc niekorzystne sa
    > takze kursy wymiany waluty przy wpyplacie (za darmo ;) z bankomatu - moze
    > sie okazac, dosc drogie.

    Mozesz podac jakis konkretny przyklad transakcji.
    Chcialbym sie dowiedziec jak to jest naprawde z tym fortisem. Wszyscy mowia,
    ze kursy niekorzystne, a ich tabela kursowa jest calkiem ok, no i w rankingu
    rzepy wyprzedzili wiele bankow.

  • 10. Data: 2002-08-02 11:23:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    mowia,
    > ze kursy niekorzystne, a ich tabela kursowa jest calkiem ok, no i w

    Byly chyba dwa nawet - poszukaj na stronie www.ebanki.pl

    Niestety nie xzachowala mi sie historia z listopada i rok temu z Pragi i
    Frankfurtu -ale kursy byly gorsze niz VC BZWBK