  • 11. Data: 2002-08-02 12:23:27
    Temat: Re: e-pakiet w fortis banku?
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Juulius napisał(a):

    > Mozesz podac jakis konkretny przyklad transakcji.
    > Chcialbym sie dowiedziec jak to jest naprawde z tym fortisem. Wszyscy mowia,
    > ze kursy niekorzystne, a ich tabela kursowa jest calkiem ok, no i w rankingu
    > rzepy wyprzedzili wiele bankow.
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=18701155
    imho przegieli
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2002-08-02 14:09:59
    Od: "Stefan" <s...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=18701155
    > imho przegieli
    Widzisz, a ja miałem różne sytuacje z nimi jeśli chodzi o kursy. W przypadku
    VC to normalne, podobne do kantorowych. Natomiast w przypadku VE miałem
    przykład zupełnie odwrotny. Jak byłem ostatnio w Budapeszcie to wypłaciłem
    forinty tak gdzieś za 15.90 za 1000 mimo prowizji 7PLN, podczas gdy w
    kantorze znajomy kupił za 16.10 i to była niezła ponoć cena! To chyba
    bardziej zależy od dnia, kursu visy itp. Choć w większości przypadków kursy
    rzeczywiście nie rewelacyjne.

  • 13. Data: 2002-08-02 15:15:40
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Stefan napisał(a):

> [...]
    > kantorze znajomy kupił za 16.10 i to była niezła ponoć cena! To chyba
    > bardziej zależy od dnia, kursu visy itp. Choć w większości przypadków kursy
    moze sa rozne kursy dla roznych kart?
    ja pisalem o ve w e-pakiecie (bo tam to vc nie daja)

  • 14. Data: 2002-08-02 15:38:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ja pisalem o ve w e-pakiecie (bo tam to vc nie daja)

    nie daja,a bo jest za malae zinteresowanie, hahahaha ;)

  • 15. Data: 2002-08-02 18:06:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zlozyc wniosek... pewnie nie maja podgladu, kto jakie ma konto, co
    uczynilem i
    > dostalem odpowiedz, ze narazie to nie mozliwe i niedlugo zaproponuja to
    > klientom e-pakitu.

    He, he, he!
    Bo widzisz zalozylem e-pakiet jakos pod koniec czerwca ubieglego roku.
    Zachecony oficjalnym komunikatem prasowym zlikwidowalem konto w Pekao SA,
    gdzie mialem juz VC chargowa. Wg. pierwotnych informacji (szkoda ze nie
    dawali umwy - moznaby sie wyklocac...) karta miala byc dostepna po pol roku.
    No jak widac po roku... nie ma nawet jej w ofercie.

    Niestety...

    Zainteresowanie oczywiscie ze jest...

  • 16. Data: 2002-08-03 09:20:06
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > to AMRA taki elaborat ci w odpowiedzi wyslal a ty masz juz u nich
    karte Visa
    > moze nawet wypukłą?
    > dedukuję, że masz pakiet srebrny z VC, a ze jest to karta charge to
    trzeba
    > troche poczekac na rozliczenie.

    nie nie:) przymierzam sie wylacznie do e-pakietu, podstawowy r-k ma w
    raiffeissenie, z ktorego jeste baardzo zadowolona, poza wylacznie 1
    rzecza: wyplata z bankomatu za granica = 10 zl:(