  • 1. Data: 2002-08-01 20:21:50
    Temat: KK BZWBK - nadeszlo wielkie rozczarowanie
    Od: "sceptyk" <s...@k...pl>

    Sam swego czasu polecalem ta karte, no i co sie porobilo? Mamy juz prawie 2
    sierpnia, poprzednia karta wazna byla do konca lipca, a wznowienia nie ma :-(
    Pani bezradnie rozklada rece, wydzwania do mnie i mowi, ze ... zginela cala
    partia wyslana z Poznania. Ciekawe kto teraz nimi obraca?
    Ja mam kredyt wykorzystany, ale...

    sceptyk, niestety
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-08-02 17:16:25
    Temat: Re: KK BZWBK - nadeszlo wielkie rozczarowanie
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    a ja ostatnio zamówiłem karte kredytową BZWBK ze zdjęciem i przyszła, ale
    bez zdjęcia
    cos CK BZWBK ma bałagan u siebie .....

  • 3. Data: 2002-08-02 20:47:14
    Od: "hosi" <h...@b...pl>

    Użytkownik "Grzesio" <g...@i...pl> napisał:

    > a ja ostatnio zamówiłem karte kredytową BZWBK ze zdjęciem i przyszła, ale
    > bez zdjęcia

    U mnie dokładnie to samo :-(
    Podobno od 15.08. wstrzymali wydawanie kart ze zdjęciem
    ponieważ nie odpowiadała im jakość nadrukowanych zdjęć.

    hosi
    GG# 520751

  • 4. Data: 2002-08-02 21:13:57
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 2 Aug 2002 19:16:25 +0200, "Grzesio" <g...@i...pl>
    wrote:

    >a ja ostatnio zamówiłem karte kredytową BZWBK ze zdjęciem i przyszła, ale
    >bez zdjęcia
    >cos CK BZWBK ma bałagan u siebie .....

    To tak jak ja.
    pani z dezinfolinii porazdila poprosic o wydanie duplikatu.
    Duplikat jest za darmo, dolicza sobie tylko za zdjecie.
    Nie wiem tylko czy jeszcze raz trzeba wysylac fotke.

    P.S.
    Znajac zycie duplikat tez przyjdzie bez zdjecia.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > pani z dezinfolinii porazdila poprosic o wydanie duplikatu.
    > Duplikat jest za darmo, dolicza sobie tylko za zdjecie.
    > Nie wiem tylko czy jeszcze raz trzeba wysylac fotke.

    Ja zlozylem reklamacje i do pisma dolaczylem zdjecie.
    Ale jak na razie od 2 tyg. cisza :-(

    hosi
    GG# 520751