  • 1. Data: 2002-08-01 19:33:32
    Temat: Lista hasel jednorazowych mbanku
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    jakie macie sposoby na "ukrycie" i ogolne zabezpieczenie sie przed
    podejrzeniem listy hasel jednorazowych .
    Bo noszenie nawet caly czas przy sobie nie jest idealnym rozwiazaniem.
    Dobrze by bylo zeby zrobili chociaz zdrapke...

  • 2. Data: 2002-08-01 19:41:24
    Temat: Re: Lista hasel jednorazowych mbanku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bo noszenie nawet caly czas przy sobie nie jest idealnym rozwiazaniem.
    > Dobrze by bylo zeby zrobili chociaz zdrapke...

    Oo jaka cholerke jest Ci ona potrzebna na codzien? ;-) Moja w domq bo poza
    nim nie uzywam jej.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-02 04:41:44
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Loud3r" <b...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Bo noszenie nawet caly czas przy sobie nie jest idealnym rozwiazaniem.
    > Dobrze by bylo zeby zrobili chociaz zdrapke...

    Ja wOCRowalem do Excela, dodalem do kazdej liczby
    staly offset, wydrukowalem nowa liste, oryginal zniszczylem.
    Offsetu nigdzie nie zapisywalem, bo go pamietam.
    Oczywiscie jest to losowo wygenerowana liczba.

    W analogiczny sposob robie z PINami do kart.

    Pozdrowionka
    Tadeusz

  • 4. Data: 2002-08-02 07:11:57
    Temat: Re: Lista hasel jednorazowych mbanku - zwartosc portfeli :-)
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "tp" <t...@d...net> napisał w wiadomości news:%6o29.109970
    > Ja wOCRowalem do Excela, dodalem do kazdej liczby
    > staly offset, wydrukowalem nowa liste, oryginal zniszczylem.

    pierwsza karte zuzylem w ciagu 1-2 tygodni, jednak zuzycie ostatniej zajelo
    mi juz rok
    po co to nosicie ze soba ? chyba ze inet masz tylko w pracy, to wowczas
    wystarczy miec te liste tylko w tym miejscu
    moj portfel ma niecaly 1 cm grubości, jest w nim wszystko co moze mi byc
    potrzebne - a nwet troche smieci: dowod, doumenty do samochodu, 5 plastikow
    (czesc to ze stacji benzynowych - uwazam je za zbedne smieci), kilka
    banknotow o ile je mam :-) jakies wcisniete mi karpie luski, wycinek prasowy
    :-))) oraz zmienna ilosc papierkow typu paragon.
    Co mozna jeszcze wcisnac do portfela ? ze ma on czasem u ludzi po kilka cm
    grubości ?
    :-)

  • 5. Data: 2002-08-02 07:43:34
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "krab" napisał w wiadomości ...
    | Co mozna jeszcze wcisnac do portfela ? ze ma on czasem u ludzi po
    kilka cm
    | grubości ?

    Z autopsji:

    - legitymacje studencka,
    - bilet miesieczny,
    - zdjecie ukochanej :-),
    - legitymacje poswiadczajaca uprawnienie do ulgi 50% przy przejazdach w
    dowolnej klasie we wszystkich rodzajach pociagow pasazerskich na liniach
    PKP SA,
    - kalendarzyk,
    - karty biblioteczne (szt. 4),
    - rozklad jazdy autobusow,
    - kilka niepotrzebnych wizytowek,
    - bilety autobusowe z: Bydgoszczy, Gdanska, Poznania, Torunia, Krakowa,
    - bilon (czesciej niz banknot :-/ ).

    |< O /\/\ i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 6. Data: 2002-08-02 08:36:59
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Bo noszenie nawet caly czas przy sobie nie jest idealnym rozwiazaniem.
    > Dobrze by bylo zeby zrobili chociaz zdrapke...

    A co Ci da zdrapka?
    Lepiej odetnij sobie kawałek listy. Jak chcesz codziennie nosić hasła przy
    sobie, to wystarczą Ci najwyżej trzy albo dwa, albo nawet jedno. A to jedno,
    to szkoda odcinać. Można sobie gdzieś zapisać. I jeszcze zakodować. Z czego
    robisz problem. Są dziesiątki rozwiązań. Naprawdę codziennie potrzebujesz
    mieć przy sobie całą listę?
    :)))))

    --
    kriskel

  • 7. Data: 2002-08-02 08:39:12
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > Co mozna jeszcze wcisnac do portfela ? ze ma on czasem u ludzi po kilka cm
    > grubości ?
    > :-)

    mam kolege, ktory nosi w portfelu wszystkiedokumenty jakie ma ogole -
    ksiazeczke wojskowa, ksiazeczke ZUS, paszport itd, do tego jakies zdjecia,
    zaswiadczenia, kwity, portfel ma gruby na trzy palce

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 8. Data: 2002-08-02 15:15:38
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    "kriskel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    | A co Ci da zdrapka?
    To mi da zdrapka ze nie bedzie mozliwosci ze ktos ja podejrzy i bedzie znal
    te hasla a ja o tym nic nie bede wiedzial.
    Nie chodzi mi o noszenie przy sobie tylko wlasnie o troszke skuteczniejsze
    zabezpieczenie przed min takimi sytuacjami.Zdrapka byla by tutaj o wiele
    praktyczniejsza
    pzdr

  • 9. Data: 2002-08-02 21:07:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zabezpieczenie przed min takimi sytuacjami.Zdrapka byla by tutaj o wiele
    > praktyczniejsza

    I co z tego, ze podejrzy ci te numerki? A jak pozna jeszcze haslo dostepu do
    twojego konta?

    Poza tym zdrapki czasami drukuja sie w dwoch egzemplarzach ;DDDD

  • 10. Data: 2002-08-03 06:57:06
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    > To mi da zdrapka ze nie bedzie mozliwosci ze ktos ja podejrzy i bedzie
    znal
    > te hasla a ja o tym nic nie bede wiedzial.

    a jak "zdrapie" kolejny nr to bedziesz wiedzial ? poznasz to nie-swoje
    zdrapanie ?
    :-)
    pytam pol zartem - bo tak na serio - jesli lista kodow dostanie sie w
    niepowolane rece - to SERIO nie ma zadnego znaczenia jaka ma owa liste forme
    !