    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-pakiet w fortis banku?
    Date: Thu, 1 Aug 2002 22:45:39 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018160.chello.pl

    > czy mozecie podzielic sie wrazeniami? czy to bezpieczny rachunek?

    1) jest bezpieczny (chociaz zaraz ci zaczna pisac o trojanach itp ;) Ale nie
    wiem jak ten certyfikat sobie podbiora z dyskiteki ;)
    2) Wrazenia calkiem pozytywne - niestety nie da sie z tego rachunku zrobic
    glownego - bo nie ma VC (a obiecywali, ze bedzie przy wprowadzaniu), oraz
    dziewnie funkcjonuje debecik w koncie. Z narzekan - dosc niekorzystne sa
    takze kursy wymiany waluty przy wpyplacie (za darmo ;) z bankomatu - moze
    sie okazac, dosc drogie. Co do karty VE - zdaza jej sie nie zadzialac
    (relatywnie jak nia placilem czesto mi sie zdazalo - czyli 1 raz na 15
    platnosci - ale jak nie moglem zaplacic za benzyne to juz nie za bardzo milo
    bylo ;) Jest to tez rachunek dosc drogi razem 8 zeta

    Pozytywy - bank ma prestiz ;) - mozesz zobaczyc jak t wszystko dziala.
    System Pl@neta mimo roznych narzekn jest bardzo fajny. Masz darmowe
    przelewy, zleccenia stale z data przyszla.
    Za darmo bankofon no i najwazniejsza rzecz - darmowe wyplaty na calym
    swiecie - przede wszystkim korzystne w Polsce - nie patrzysz czy twoj czy
    nie twoj bankomat tylko wyplacasz gdzie chcesz :) Dosc korzystna dla Ciebie
    opcja.

    Oprocentowanie jest na poziomie 4,5% (czyli dosc dobrze - aczkolwiek trzeba
    sie dowiedziec - ktos pisal ze mniejsze).

    Ciekawostka jest korespondencja wewneetrzna z bankiem wlansie przez ich
    system.

    Ogolnie - jesli czesto korzystasz z roznych bankomatow i nie potrzebujesz
    VC - polecam.
    8 zl zwroci sie przy paru przelewach + paru wyplatach.
    Acha lokaty maja oprocentowanioe dosc niskie i zaczynaja sie od 500$ lub
    5000 zl.
    Mam tam konto i chociaz teraz glownie uzywam do darmowych wyplat - to swego
    czasu dosc inensywnie korzystalem. Ale jako, ze mnie zrobili z VC... :(
    (odpowiadajac- VC potrzebna mi byla 0- gdyby zawiodla VE - bo to
    chargowka - czyli nawet nie musze miec kasy na koncie)

    > wniosek mozna wypelnic tylko w necie, podajac duzo waznych danych:(

    Spokojnie. Wszystko dojdzie bezpiecznie.