  • 1. Data: 2003-07-30 05:38:25
    Temat: dziwne bzwbk
    Od: "adam" <o...@w...pl>

    mam kredyt w bzwbk mieszkaniowy, zabezpieczony hipoteką.
    dziwi mnie fakt że bzwbk nie ubezpieczyło kredytu na czas ustanowienia
    hipoteki (nadal nie mam ustanowionej hipoteki, a nawet założonej księgi
    wieczystej). dziwi mnie to że wbk nie zarządało przelewania pensji na konto
    w bzwbk.
    czy to jest normalne ?

    pozdr
    adam

  • 2. Data: 2003-07-30 07:29:22
    Temat: Re: dziwne bzwbk
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    adam <o...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wieczystej). dziwi mnie to że wbk nie zarządało przelewania pensji na konto

    O tym żeby bank nakazywał przelewanie pensji na prowadzony przez niego ror,
    to nie słyszałem, natomiast brak wymogu ubezpieczenia, to raczej osobliwość.
    Żyrantów też nie masz?

    Zresztą jeśli zapomnieli, to nalezy się cieszyć. Zawsze parę groszy Ci w
    kieszeni zostanie.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 3. Data: 2003-07-30 08:21:35
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    millennium wymaga przelewania pensji na ror ;)