  • 1. Data: 2003-07-29 22:28:21
    Temat: jak sie uwolnic od PEKAO SA
    Od: "rad" <t...@W...pl>

    Kilka miesiecy temu (marzec) zamknąłem konto (tzw eurokonto) w banku PEKAO SA.
    Udałem się do banku, oddałem karty, wypełniłem formularze łącznie z odpowiedzią
    na pytania z jakiego powodu rezygnuje z eurokonta, myślałem żę na zawsze
    zerwałem z tym bankiem. Jednak miesiąc temu bank przysłał mi nową kartę
    Maestro. Odesłałem ją z oświadczeniem, że zrezygnowałem z konta i nie chcę
    otrzymywać już żadnych przesyłek z PEKAO SA - myślałem że to załatwi sprawę.
    Wczoraj otrzymałem przesyłkę z informacją że w związku z wprowadzaniem nowego
    systemu zmieniają mi numer eurokonta na nowy (tzw numer NRB).
    Wszystko wskazuje na to że nie zamknęli mi konta.
    Może ktoś miał podobny problem i wie jak się skutecznie uwolnić od PEKAO SA?
    A tak na marginesie co by sie stało jak bym zrobił przelew na mój nowy numer
    NRB, może pieniążki by przepadły bo tak naprawdę to tego konta już nie ma?

  • 2. Data: 2003-07-30 07:10:58
    Temat: Re: jak sie uwolnic od PEKAO SA
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    Podobne przejścia miałem z Kredyt Bankiem, dopiero za trzecim razem udało mi
    się zamknąć rachunek. Z pekao zadne informacje mi nie dochodzą, więc chyba
    szczęśliwie udało mi się zamknąć tam konto, choć nigdy nic nie wiadomo;)

  • 3. Data: 2003-07-30 07:16:29
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    > A tak na marginesie co by sie stało jak bym zrobił przelew na mój nowy
    numer
    > NRB, może pieniążki by przepadły bo tak naprawdę to tego konta już nie ma?

    Lepiej tego nie rób, bo z wpłaconych pieniędzy zostaną pokryte prowizje za
    prowadzenie rachunku, a jesli naprawdę rachunek zostal zamknięty to
    otrzymasz zwrot pieniędzy.

  • 4. Data: 2003-07-30 12:26:32
    Od: "Klaudia" <c...@N...gazeta.pl>

    Tez sie nie moglam uwolnic od pekao - przez 3 miesiace przychodzily mi
    wyciagi z informacja ze naliczaja mi odsetki od debetu, ktory zlikwidowalam
    przy rezygnacji z konta. Na szczescie byly to sprawy groszowe (ok 2zl w
    sumie), wiec ponownie poszlam do punktu obslugi klienta mowiac ze skoro
    zlikwidowalam konto i zaplacilam wszelkdie odsetki to co oni mi tutaj licza -
    pani zrobila przestraszona mine i powiedziala ze konto jest zamkniete a
    odsetki prosi traktowac jako anulowane ;) Widac oni lubia jak sie do nich
    przychodzi i wyjascia sprawy ;>

  • 5. Data: 2003-07-30 15:17:13
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    rad pisze:
    >wypełniłem formularze łącznie z odpowiedzią
    >na pytania z jakiego powodu rezygnuje z eurokonta

    Ooo to już ankiety robią. Pewnie dużo klientów rezygnuje.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2003-07-30 18:52:53
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

> [...]
    > systemu zmieniają mi numer eurokonta na nowy (tzw numer NRB).
    > Wszystko wskazuje na to że nie zamknęli mi konta.

    nie strasz mnie, bo ja zlozylem dwa miesiace temu dyspozycje zamkniecia
    konta i jakos o tym zapomnialem... faktycznie jakies 100 zl tam zostalo i
    mieli mi przelac na konto w multi ale jakos tych pieniedzy na razie nie
    widze (co prawda pani mowila ze calkowite zamkniecie konta moze trwac do 3
    miesiecy...)

    tom

  • 7. Data: 2003-07-31 12:17:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    To dobry powód do założenia im sprawy o bezprawne przetwarzanie danych
    osobowych przez PEKAO (ale najpierw należy dokładnie przeczytać regulaminy i
    umowy- może być jakiś kruczek).

    Jak kiedyś rozmawiałem z prawnikiem (bankowym) na podobny temat to
    powiedział, że jak ktoś miałby dość czasu i nerwów to może założyć sprawę w
    sądzie i dostać (realnie) z 10 tys. zadośćuczynienia (czy coś w tym stylu),
    Pozdr.
    J.