  • 1. Data: 2003-07-29 19:17:42
    Temat: Duze wplaty
    Od: "ADI" <p...@b...cy>

    Witam, pierwszy raz na grupie i od razu pytam

    Czy po wplacie na konto kilkunastu tys. zlotych bank informuje urzad
    skarbowy??

    Pozdr
    C.

    --
    BIG LOL: Telefon do Radia M.;
    Postuluję wyrzucenie z nazwy telewizji Polsat liter: pol. Bo to nie polskie.

  • 2. Data: 2003-07-29 19:32:59
    Temat: Re: Duze wplaty
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    kwoty od 30 tys pln w gore zaczyna sie interesowac policja skarbowac.
    takze wszelkie transakcje do tej kwoty smialo mozna robic bez zadnych obaw.

    pozdr

  • 3. Data: 2003-07-29 19:42:49
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "DB07" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kwoty od 30 tys pln w gore zaczyna sie interesowac policja skarbowac.
    > takze wszelkie transakcje do tej kwoty smialo mozna robic bez zadnych
    obaw.

    > pozdr

    jak to interesowac? tzn co robi? A jezeli bede wplacal (hipotetycznie bo nie
    mam takiej kasy:( po 20 tysiecy do juz nie bedzie sie interesowac?
    Ach ten nasz fiskus kochany

  • 4. Data: 2003-07-29 19:45:57
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    interesowac w sensie takim ze bedzie taka mala inwigilacja skad te pieniazki
    pochodza.
    czy to przypadkiem nie pralnia brudnych pieniedzy i czy pochodza z legalnego
    zrodla.

    pozdr

  • 5. Data: 2003-07-29 19:59:11
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "DB07" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    pieniazki
    > pochodza.
    > czy to przypadkiem nie pralnia brudnych pieniedzy i czy pochodza z

    Bzdury jak cholera wasc piszesz, bo sam sie tym interesowalem, byl taki
    projekt aby transakcje powyzej 10 tys Euro (ich rownowartosc) byly zglaszane
    do odpowiedniek komorki, ale to ciagle tylko projekt, a po drugie urzad
    skarbowy nie interesuje sie tak malymi transakcjami.

  • 6. Data: 2003-07-29 20:09:15
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "GAB" <o...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > do odpowiedniek komorki, ale to ciagle tylko projekt, a po drugie urzad
    > skarbowy nie interesuje sie tak malymi transakcjami.

    GIIF tez jest w fazie projektow ?
    To ja chyba jakas fatamorgane widzialem a nie obowiazujace przepisy o
    "przeciwdzialaniu ...".
    A policjant prowadzacy szkolenie to chyba urwal sie z piosenki A.Rosiewicza
    :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 7. Data: 2003-07-29 20:47:49
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    wszystkie wpłaty przekraczające rownowartość 10 tys Eur są rejestrowane i
    przesylane do GIF. Urząd Skarbowy nie jest informowany o takich transakcjach

  • 8. Data: 2003-07-30 08:08:48
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Czy po wplacie na konto kilkunastu tys. zlotych bank informuje urzad
    > skarbowy??

    Kilkanaście tys. to nieduża kwota. Do 10k EURO masz prawo to wpłacić jako
    Donald Kaczorski (przetestowane). Ponadto podpisuję się zawsze krzyżykiem.
    Polska jest jedynym mi znanym krajem, gdzie wpłaty należy podpisywać
    (niewiadomo po co). Powyżej bank MUSI spisać dane.

    Wzróć uwagę, że bank ma obowiązek zgłaszać tak jak było powiedziane do GIIF
    nie tylko jak pisali poprzednicy (z wyjątkiem GAB co się odmroził jak w
    Seksmisji i widzi ciemność) ale też WSZYSTKIE PODEJRZANE tranzakcje. Znaczy
    to jak wzbudzisz i podejrzenia (np. codzienne wpłaty po 40k przez kilka
    tygodni) to Cię mogą zgłosić.

    Myślę, że w swoim przypadku powinieneś się raczej martwić tym, że w trakcie
    postępowania kontrolnego (skarbowego) urząd sprawdzi wpływy na twoim koncie
    i grzecznie poprosi o wyjaśnienie skąd ta suma się wzieła. Ma na to 5 lat.
    Tego można uniknąć na kilka prostych sposobów.

    Stefan Kontrolny

  • 9. Data: 2003-07-30 08:18:38
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i grzecznie poprosi o wyjaśnienie skąd ta suma się wzieła. Ma na to 5 lat.
    > Tego można uniknąć na kilka prostych sposobów.

    Ja wplacam np. codziennie po 35 tys i moga mnie pocalowac w d...

  • 10. Data: 2003-07-30 08:26:17
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Ja wplacam np. codziennie po 35 tys i moga mnie pocalowac w d...

    Jest to absolutnie legalne. Także wpłaty codzienne po 123, albo 235 tys. Co
    nie znaczy że nie może zostać sprawdzone. Co do d... polecam ordynację
    podatkową i ustawę o kontroli skarbowej itp.
    Nie wporządku jest to, że nie masz pojęcia o prawie, a doradzasz innym,
    zarzucając kolegom, że piszą bzdury.

    Stefan Wyrozumiały