  • 1. Data: 2003-03-25 16:29:53
    Temat: numer karty na wydruku terminala
    Od: a...@p...onet.pl

    dlaczego na wiekszosci terminali platniczych w sklepie, stacji beznz drukowany
    jest na potwierdzeniu transakcji caly nr karty?????

  • 2. Data: 2003-03-26 08:42:49
    Temat: Re: numer karty na wydruku terminala
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > jest na potwierdzeniu transakcji caly nr karty?????
    BO TAK!

    A na marginesie - to już się zmienia. Ostatnio dostałem wydruk z POSa (chyba
    CCA - Citibank), gdzie ostatnie 6 cyfr to były krzyżyki.
    MaciejK

  • 3. Data: 2003-03-27 16:24:48
    Od: q...@p...onet.pl

    > BO TAK!

    > A na marginesie - to już się zmienia. Ostatnio dostałem wydruk z POSa (chyba

    > CCA - Citibank), gdzie ostatnie 6 cyfr to były krzyżyki.

    > MaciejK

    Poprawak....

    Zauwazyelm, ze coraz czesciej, szczegolnie przy terminalach z potwierdzeniem
    PINu, jest tak, ze na wydruku jest caly numer karty. Przydaje sie to pracownikom
    sklepow etc., ale dla uzytkownikow kart, szczegolnie typu VISA stwarza
    niebezpieczenstwo "wyczyszczenia" konta....

    Moze trzba unikac placenia karta...

    QD (q...@p...onet.pl)

  • 4. Data: 2003-03-27 22:06:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Przydaje sie to pracownikom
    > sklepow etc., ale dla uzytkownikow kart, szczegolnie typu VISA stwarza
    > niebezpieczenstwo "wyczyszczenia" konta....

    Czemu tylko Visa? A Mastercard to lepsza?

    > Moze trzba unikac placenia karta...

    I nie wychodzic z domu ...

    --
    JaKi