  • 11. Data: 2008-04-29 09:57:56
    Temat: Re: dwie nowe karty - pin znac czy zapomniec?
    Od: wiktor <i...@i...invalid>

    Dnia Mon, 28 Apr 2008 22:35:39 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.

    > Jest czwarte wyjście.
    > Zapisać na karcie.

    Jest piąte wyjście - piny mieć ukryte w numerach kart (zakładam, że pin do
    karty można zmienić). Ja do swoich kart nie znam pinów na pamięć, ale
    ustawiłem sobie takie piny, że jeden rzut oka na numer karty i go sobie
    przypominam, bo zawsze jest to 8. 5. 12. i 15.*) cyfra z 16-cyfrowego
    numeru karty. W efekcie pamiętam tylko jeden "pin" zamiast pięciu. Trzech
    kart jeszcze nie musiałem używać, ale jesli kiedykolwiek zajdzie taka
    potrzeba to pin nie będzie stanowił zagadki.

    * - przykład, prawdziwą sekwencję zachowałem dla siebie. ;)

  • 12. Data: 2008-04-29 10:35:02
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jedyny powód znajomosci PINu to jak bandyci będa Ci kazali podać, i nie uwierzą, ze
    nie znasz ;-)
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-04-29 21:13:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    PIN do kart weryfikowanych podpisem przydaje się czasem za granicą. Mam
    VISA BPH iw kraju nigdy nikt nie pytał mnie o PIN, Za to za granicą na
    Słowacji i w Czechach chcą i podpis i PIN.

  • 14. Data: 2008-05-01 20:47:12
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wstępem: do citi karty srebrnej pin nie był, i chyba nie będzie mi nigdy
    > potrzebny. chociaż modyfikowalny.
    >
    > pytania:
    >
    > 1. karta visa reiffeissen bank - autoryzowana podpisem
    > będzie potrzebny do czegokolwiek pin?
    > czy można nie znać?

    Od przyszłego roku mają wydawać tylko karty chipowe (podobno), więc lepiej
    PIN pamiętać. Bo przyślą pocztą nową kartę, PIN będzie taki sam...

    k.

  • 15. Data: 2008-05-01 20:52:00
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Od przyszłego roku mają wydawać tylko karty chipowe (podobno), więc lepiej PIN
    > pamiętać. Bo przyślą pocztą nową kartę, PIN będzie taki sam...

    to już wtedy za pin podziękuję.

  • 16. Data: 2008-05-06 08:20:09
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Konrad N>S> pisze: