  • 1. Data: 2008-04-28 13:03:40
    Temat: Wyplata PEKAO SA bezprowizyjna za granica
    Od: j...@g...com

    Witam
    mam rachunek w PEKAO SA i karte do niego.
    PEKAO deklaruje wyplate we wszystkich bankomatach
    UniCredito wyplate bezprowizyjna - co to w praktyce oznacza?
    Nie zostanie naliczona prowizja od wyplaty? Czy od przeliczenia
    waluty?
    Jade na Ukrainie. Bez problemu znalezc tam moge bankomaty
    bezprowizyjne - czy jesli wyplace hrywny to jak bank przeliczy
    mi wartosc na PLN?
    najpierw czy dziala to tak UAH>PLN czy tez UAH>USD>PLN czy
    tez moze UAH>EUR>PLN ?
    Co najlepiej wyplacic? Wydaje mie sie ze USD (wtedy przeliczenie
    najkrotsze USD>PLN). A jak z wyplata EUR?

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2008-04-28 16:03:55
    Temat: Re: Wyplata PEKAO SA bezprowizyjna za granica
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    j...@g...com napisał(a):

> [...]
    > UniCredito wyplate bezprowizyjna - co to w praktyce oznacza?
    > Nie zostanie naliczona prowizja od wyplaty? Czy od przeliczenia

    Od wypłaty.

> [...]
    > mi wartosc na PLN?
    > najpierw czy dziala to tak UAH>PLN czy tez UAH>USD>PLN czy

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2008-04-29 07:07:08
    Od: j...@g...com

    On 28 Kwi, 18:03, "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Od wypłaty.

    Czyli od przeliczenia na na USD>PLN nie pobierają prowizji?

    Gdzie można znaleźć aktualne kursy na podstawie których dokonywane
    jest to przeliczenie?