  • 1. Data: 2008-04-28 16:34:35
    Temat: dwie nowe karty - pin znac czy zapomniec?
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    wstępem: do citi karty srebrnej pin nie był, i chyba nie będzie mi nigdy
    potrzebny. chociaż modyfikowalny.

    pytania:

    1. karta visa reiffeissen bank - autoryzowana podpisem
    będzie potrzebny do czegokolwiek pin?
    czy można nie znać?
    czy można zmienić w ogóle pin do tej karty?
    zakładam, że gotówki nie będę "wyciągał" z bankomatu tą kartą.
    [karta visa gold, ale to pewnie bez znaczenia]

    2. amex millennium (wreszcie po miesiącu dotarł) - te same pytania:
    będzie potrzebny do czegokolwiek pin?
    czy można zapomnieć?
    czy można zmienić w ogóle pin do tej karty?
    zakładam, że gotówki nie będę "wyciągał" z bankomatu tą kartą.
    [karta amex typu gold, jeśli to ma jakiekolwiek tutaj znaczenie]

  • 2. Data: 2008-04-28 17:25:28
    Temat: Re: dwie nowe karty - pin znac czy zapomniec?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.04.2008 Konrad N>S> <n...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > zakładam, że gotówki nie będę "wyciągał" z bankomatu tą kartą.
    > [karta visa gold, ale to pewnie bez znaczenia]

    Mam od dwóch lat, PINu nie znam, żyję. ;)

    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-04-28 17:46:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-04-28 18:34, Użytkownik Konrad N>S> napisał:
> [...]
    > potrzebny. chociaż modyfikowalny.
    >
    > pytania:
    >
    > 1. karta visa reiffeissen bank - autoryzowana podpisem

    Do tankowania na stacji Neste.

> [...]
    > zakładam, że gotówki nie będę "wyciągał" z bankomatu tą kartą.
    > [karta amex typu gold, jeśli to ma jakiekolwiek tutaj znaczenie]

    W Millenium Visę debetową i kredytową aktywuje się w bankomacie, choć może i
    są inne opcje. Z Amexem pewnie będzie tak samo.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2008-04-28 18:36:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:

    > Do tankowania na stacji Neste.
    Do doładowania prepaida w bankomacie.

    Przemek

  • 5. Data: 2008-04-28 18:52:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 28 Apr 2008 19:46:18 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > W Millenium Visę debetową i kredytową aktywuje się w bankomacie, choć może i
    > są inne opcje.

    Można też aktywować telefonicznie.

    AK

  • 6. Data: 2008-04-28 19:00:01
    Od: k...@p...onet.pl

    > Można też aktywować telefonicznie.

    Lub przez internet.

  • 7. Data: 2008-04-28 19:35:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Samotnik"

    > Mam od dwóch lat, PINu nie znam, żyję. ;)

    jest trzecie wyjscie zapisać w pliczku szyfrowanym i zapomnieć.
    jak w razie czego będzie potrzebny to sobie będzie można przypomnieć
    ja używam programu PINS - różne hasla i terminy ważności kart,
    stron www i sklepików trzymam tam zaszyfrowane

    Do niektorych sklepow nie wymyslam hasla,
    tylko je generuję i tam zapisuję - jak potrzebne to wyciągam
    *** blad ***
    PS - PINS jest free, np. na stronie dobreprogramy.pl

  • 8. Data: 2008-04-28 20:35:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > ja używam programu PINS - różne hasla i terminy ważności kart,
    > stron www i sklepików trzymam tam zaszyfrowane

    Jest czwarte wyjście.
    Zapisać na karcie.
    Ino "z błędami", które przypadkowemu znalazcy nic nie da...
    Krótko mówiąc, zapisujemy z tyłu karty "PIN1843" celowo na tyle niewyraźnie
    by nie było wiadomo czy jest to 1843 czy 1343 czy 1348 albo 1848, a może
    zamiast "1" na pierwszym miejscu jest "7"?... ;))
    Jeśli oczywiście 3-krotne użycie nieprawidłowego PINu jest karane
    połknięciem karty...
    Zawze to jakieś zabezpieczenie...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2008-04-28 21:14:46
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "Konrad N>S>" news:fv4ual$q2j$1@opal.icpnet.pl

    [CIACH]

    A jak np. będziesz chciał zapłacić taką kartą na Neste to co wtedy? ;) PIN
    trzeba pamiętać - nie ma bata ;)

  • 10. Data: 2008-04-29 08:19:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Alex Panx"
    > A jak np. będziesz chciał zapłacić taką kartą na Neste to co wtedy? ;)
    > PIN
    > trzeba pamiętać - nie ma bata ;)

    to przed wyjsciem z domu zaglądamy do pliku PINs i znajdujemy
    zapisany tam PIN, albo placimy kartą, której PIN pamiętamy
    Zapomnialem dodać, że ten program PINS jest dlatego wygodny,
    ze mozna go trzymac na pendrivie - nie wymaga instalacji
    *** blad ***