  • 1. Data: 2008-04-28 18:43:19
    Temat: Taryfa Comfort w multikoncie "Ja"
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    Witam.
    Dziś dostałem pismo z multibanku o wprowadzeniu od 6 maja dwóch taryf
    dla kont "ja" i "my". Jedna z nich to comfort za 0 zł, a druga active
    za 7 zł/mies. Na stronie banku nic nie znalazłem na ten temat.
    Interesuje mnie sposób zmiany taryfy z domyślnej active na comfort
    oraz opłata za przelewy internetowe w tej drugiej. Czy wiecie coś na
    ten temat?
    Pzdr

  • 2. Data: 2008-04-28 19:08:28
    Temat: Re: Taryfa Comfort w multikoncie "Ja"
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    m@rkop wrote:
> [...]
    > Interesuje mnie sposób zmiany taryfy z domyślnej active na comfort
    > oraz opłata za przelewy internetowe w tej drugiej. Czy wiecie coś na

    A probowales przeczytac informacje na drugiej stronie pisma?

    Jacek

  • 3. Data: 2008-04-28 21:36:28
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 28 Kwi, 21:08, Jasek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A probowales przeczytac informacje na drugiej stronie pisma?

    Wyobraź sobie, że nie tylko próbowałem, ale nawet przeczytałem.
    Niestety nie było tam interesujących mnie informacji :(
    Pzdr

  • 4. Data: 2008-04-29 09:26:31
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    m@rkop napisał(a):

> [...]
    > Interesuje mnie sposób zmiany taryfy z domyślnej active na comfort
    > oraz opłata za przelewy internetowe w tej drugiej. Czy wiecie coś na

    Wiemy. Jak można wyraźnie przeczytać w piśmie - opłata za przelewy dotyczy
    wyłącznie przelewów w Oddziale a nie przelewów internetowych. Po drugie
    zmiana taryfy możliwa będzie na infolinii tak jak wiele innych usług banku

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2008-04-29 09:41:29
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 11:26, Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:
    > Jak można wyraźnie przeczytać w piśmie - opłata za przelewy dotyczy
    > wyłącznie przelewów w Oddziale a nie przelewów internetowych.

    Zgadza się, ale nt. opłat za przelewy internetowe nic nie napisali,
    więc skąd pewność, że będą darmowe..?

    > Po drugie zmiana taryfy możliwa będzie na infolinii tak jak wiele innych usług
    banku

    A to cieszy. Thx Markus.

  • 6. Data: 2008-04-29 09:55:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    m@rkop napisał(a):

    > Zgadza się, ale nt. opłat za przelewy internetowe nic nie napisali,
    > więc skąd pewność, że będą darmowe..?

    Przecież napisali w piśmie i umieścili obok tej informacji gwiazdkę.
    Poczytaj uważnie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098