  • 1. Data: 2008-04-28 06:22:01
    Temat: Przewalutowanie
    Od: " 3miastowicz" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    chciałem przewalutować kredyt hipoteczny w Millennium z PLN na CHF ale doradcy
    w banku prawie że mi tego zabronili, bo wg nich nie ma to sensu, gdyż frank
    jest teraz na niskim poziomie (2,07), i spokojnie w ciągu 3-4 tygodni wejdzie
    znów na poziom 2,20.

    Co Wy o tym myślicie? Rzeczywiście czekać? Zysk w racie będę miał b. duży,
    więc szczerze mówiąc chciałbym to zrobić jak najszybciej.

  • 2. Data: 2008-04-28 10:59:05
    Temat: Re: Przewalutowanie
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 28 Kwi, 08:22, " 3miastowicz" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Co Wy o tym myślicie? Rzeczywiście czekać? Zysk w racie będę miał b. duży,
    > więc szczerze mówiąc chciałbym to zrobić jak najszybciej.

    nawet jak tak zwrośnie to podskoczy tylko rata i to nie znacznie .
    Kiedy przewalutujemy nie ma znaczenia.
    Radzę wydłużyć okres kredytowania na max
    wraz z dobraniem kredytu.

    Michał Asman
    www.michalasman.bblog.pl

    michał Asman

  • 3. Data: 2008-04-28 12:28:56
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    > nawet jak tak zwro=B6nie to podskoczy tylko rata i to nie znacznie .
    > Kiedy przewalutujemy nie ma znaczenia.
    > Radz=EA wyd=B3u=BFy=E6 okres kredytowania na max
    > wraz z dobraniem kredytu.
    >
    > Micha=B3 Asman
    > www.michalasman.bblog.pl

    Oczywiście masz rację. Ale dlaczego nikt nie napisze ile będzie miał autor
    wątku kredytu do spłaty po przewalutowaniu i po wzroście kursu o kilkanaście
    groszy?

    Okaże się, że po przeliczeniu na PLN masz 20 000 - 30 000 więcej do spłaty.
    I minie z 5 lat jak wrócisz do stanu dzisiejszego.

    Jestem w takiej samej sytuacji i sam nie wiem co robić...

  • 4. Data: 2008-04-30 14:58:12
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

> [...]
    >
    > Okaże się, że po przeliczeniu na PLN masz 20 000 - 30 000 więcej do spłaty.
    > I minie z 5 lat jak wrócisz do stanu dzisiejszego.

    nie ma takiej możliwości żeby stracić
    Michał Asman
    www.michalasman.bblog.pl