  • 1. Data: 2008-04-28 15:44:39
    Temat: Citi KK - wydruk potwierdzenia przelewu
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Zrobilem przelew za media z rachunku KK w Citi ale
    nigdzie nie widze mozliwosci wydrukowania sobie
    potwierdzenia. Zauwazylem tylko platne potwierdzenie
    przysylane do domu.
    Zle szukam czy w Citi nie ma takiej opcji?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-04-28 17:01:32
    Temat: Re: Citi KK - wydruk potwierdzenia przelewu
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fv4rcv$su$1@inews.gazeta.pl, *Marcin* wrote:
> [...]
    > potwierdzenia. Zauwazylem tylko platne potwierdzenie
    > przysylane do domu.
    > Zle szukam czy w Citi nie ma takiej opcji?

    Nie ma takiej opcji.
    Mozna tylko zaraz po zrobieniu wydrukowac sobie to podsumowanie, ale nie ma
    ono znamion waznego potwierdzenia.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-04-28 17:48:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Kwi, 19:01, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

    > Nie ma takiej opcji.
    > Mozna tylko zaraz po zrobieniu wydrukowac sobie to podsumowanie, ale nie ma
    > ono znamion waznego potwierdzenia.

    Podobno za te potwierdzenia przysylane do domu nie kasuja.
    Ja faktycznie zamowilem raz i nic nie potracili.

  • 4. Data: 2008-04-28 21:15:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" d...@2...goog
    legroups.com

    > Podobno za te potwierdzenia przysylane do domu nie kasuja.
    > Ja faktycznie zamowilem raz i nic nie potracili.

    Więc może warto zamawiać za każdym razem? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

    Postscriptum: Mój czytnik mówi, że wyjechałeś ;) na Zachód. Nie wiem,
    czy zrobiłeś to legalnie, czy może nielegalnie, ;) ale
    chyba powinieneś powrócić tutaj. ;) (czyli do iso-8859-2)

  • 5. Data: 2008-04-29 16:09:45
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote in message

    > "krzysztofsf"

    > Więc może warto zamawiać za każdym razem? :)

    ja tak właśnie robię
    zero opłat (Gold BP)

    --
    pozdrawiam - Mirek