  • 11. Data: 2002-01-25 11:34:57
    Temat: Re: drogie darmowe konto w Lukasie (dlugie)
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    <ciach>

    ale wiem, ze w okolicy nie ma tu czegos takiego, wiec dla mnie jest to bank
    > wirtualny (a w tej roli lepiej chyba sprawdza sie mBank). A do wyboru mam
    > tylko Pekao SA, PKO BP, BPH-PBK, BOS, BGZ, Bank Slaski, Kredyt Bank,
    > Citibank i Millenium. Czy zmiana na ktorykolwiek z nich nie bylaby
    > przyslowiowym "z deszczu pod rynne"?

    hmm.... w sumie to Fortis zaskoczyl mnie ta podwyzka i teraz :-((( dla paru
    wyplat nie oplaca sie tam zakladac konta, bo pozostala funkcjonalnosc jest
    jak w lukasie.....
    A w/w banki w sumie sa drogie i z pkt widzenia wyplat na pewno korzystniej
    bedzie zostawic konto w lukasie....
    tak BTW to na www.expander.pl porownuja teraz ceny obslugi konta w roznych
    krajach i u nas oczywiscie jest najdrozej......

  • 12. Data: 2002-01-28 18:30:57
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > krajach i u nas oczywiscie jest najdrozej......
    >
    > W pełni się z Tobą zgadzam. Zarówno net jak i banki są u nas droższe niż ma
    to miejsce na zachodzie, niestety średnia krajowa nie integruję się UE tak
    szybko jak banki. Ja miałem ten sam problem. Rozwiązaniem jest MultiBankk +PKO
    BP (7 zł +3 zł - mam dwie karty w multi). PKO BP służy mi jedynie jako operator
    bankomatów, natomiast kredyt i konto podstawowe mam w Multi. Oddział Multijest
    akruat 30 km odemnie i byłem tam tylko podczas zakładanai konta (dobrą kawę
    mają). Płatności kartą ida z Multi a gotówka z PKO BP. Jako zamiennik Multi
    można zrobić emax +spuerkonto (koszt 3zł miesięcznie).

  • 13. Data: 2002-02-22 13:46:35
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>>

    24 Jan 2002 17:55:54 +0100, t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    napisał(-a):

    >Przyjedź do Łodzi i pokaż mi oddział Lukasa z bankomatem:-)) Nie ma.

    fakt. Ale bankoamty WBK jednak są.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski