  • 1. Data: 2002-10-10 10:33:32
    Temat: dostal ktos nagrode w konkursie multibanku
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    w kolibrowym konkursie

    ja zamowilem swoja 3 tygodnie temu i cisza - ile im to zajmuje?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-10-10 13:54:59
    Temat: Re: dostal ktos nagrode w konkursie multibanku
    Od: q...@2...pl

    >w kolibrowym konkursie

    >ja zamowilem swoja 3 tygodnie temu i cisza - ile im to zajmuje?

    a ja wlasnie dostlem takie cos (bylo w htmlu):

    Szanowny Panie.<?xml:namespace prefix = o ns =
    "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
    Odpowiadając na wniosek złożony 16.09.2002 za pośrednictwem multilinii w
    sprawie wydania
    kurtki i kubka, pragnę poinformować, że przysługuje Panu tylko jedna
    nagroda, zgodnie z
    zapisem w punkcie 3 rozdziału V regulaminu konkursu:
    "Po odbiorze nagrody i tym samym wyzerowaniu liczby zdobytych punktów
    Uczestnik Konkursu
    ma możliwość dalszego udziału w Konkursie."
    Proszę poinformować nas, czy mamy wysłać plecak, czy kubek.
    Z poważaniem,
    Aleksandra Wieczorek

    Pomijac fakt ze nie jestem Panem ?xml to najpierw pisza o kurtce i kubku
    a pozniej o plecaku i kubku. W sumie mialem 4 punkty i multilinia
    zapewniala mnie ze
    przysluguja mi dwie nagrody.

    nie popuszcze sciemniaczom!

  • 3. Data: 2002-10-10 14:31:22
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    wedlug regulaminu za 4pkt dostaniesz plecak (tylko plecak)
    jakbys mial 5pkt to moglbys zamowic kurtke lub kubek+plecak

    pzdr

    matjaw