  • 1. Data: 2002-10-10 09:59:29
    Temat: Kredyt budowlano- hipoteczny ale....... Prosze o pomoc
    Od: "Adam" <g...@o...pl>

    No właśnie potrzebuje kredytu budowlanego
    Mało ważne dla mnie jest oprocentowanie, oraz prowizje
    Ale jest taka sprawa
    Buduje dom wartości około 160.000 zł
    wydąłem do tej pory razem z dziełom budowlana około np.45.000 .
    i potrzebuje na dokończenie np.80.000
    Co z reszta 80.000+ 45.000= 125.000 brakuje 35.000

    Powiedzmy ze nie mam tej kasy, albo nie chce tej kasy ponad z banku, a nie
    posiadam więcej
    Problem jest taki ze bank zada aby kosztorys się zamknął w 100%, ale brakuje
    35.000
    ja nie mam więcej kasy, rodzina mi nie pożyczy/o to chodzi jak bym miał
    tylko pokazać /
    Czyli jest problem
    Byłem w kilku bankach np. Bph, Bank Śląski, WbK
    TYLKO JEDEN BANK ZGODZIŁ MI SIĘ NA TEN UKŁAD BYŁ TO
    BGŻ czy znacie inne
    Wszyscy inni pożyczali kasę na całość czyli 115.000 a ja chce tylko 80.000
    tyle mi na pewno starczy by odebrać dom

    Prośże o pomoc w znalezieniu innych banków które pujda na ten układ

    Z poważaniem Adam T.

    w...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-10 11:38:53
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Bank dając kredyt chce, żeby inwestycja po zakończeniu "pobierania" pieniędzy była
    zamknięta.
    Najczęściej ten okres to dwa lata. Musisz udowodnić, że masz te 35 tys. które Ci
    brakują.
    Banki, to takie szczwane instytucje, że najlepiej to się od nich trzymać z daleka, bo
    na
    pewno podsuną Ci umowę do podpisania, gdzie będzie punkt "bank może wypowiedzieć
    umowę bez
    ;-) podania przyczyn"- skończysz budowę, a oni zabiorą dom i sprzedadzą prezesowi za
    połowę ;-)
    Wracając do wątku- próbowałeś w Multi - tam podobno podchodzą indywidualnie ;-)
    podobno.
    Ja myślę o wwj. Żeby tylko jeszcze obsługa była dobrze poinformowana :-(
    Grzegorz