  • 1. Data: 2002-10-10 11:41:02
    Temat: A wiecie Wy ludziska ? (Do klekcjonerów kont)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Że jak wejdzie abolicja i oświadczenia majątkowe, to będzie trzeba się wyspowiadać z
    ilości kont, podać stany na itp.
    I wtedy na pewno wzbudzicie podejrzenia (no bo po co komu tyle kont) ;-)))
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-10-10 11:57:35
    Temat: Re: A wiecie Wy ludziska ? (Do klekcjonerów kont)
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > ilości kont, podać stany na itp.
    > I wtedy na pewno wzbudzicie podejrzenia (no bo po co komu tyle kont) ;-)))

    Po pierwsze, bedziesz musiał mieć odpowiednie dochody, żeby sie załapać na
    oswiadczenie majątkowe.
    Po drugie, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - przy spowiedzi, można
    będzie powiedzieć " Jestem kolekcjonerem kont"

  • 3. Data: 2002-10-10 12:32:18
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Fuzzyo wrote:
> [...]

    Z ilości kont to chyba nie, tylko z sumy depozytów po przekroczeniu tego tam
    minimum.

    > Po pierwsze, bedziesz musiał mieć odpowiednie dochody, żeby sie
    > załapać na oswiadczenie majątkowe.

    Pierwsze słyszę - dochody nie mają chyba nic do rzeczy, tylko stan
    majątkowy.

  • 4. Data: 2002-10-10 12:57:56
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Że jak wejdzie abolicja i oświadczenia majątkowe,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nie dla psa kiełbasa. ;-)

    --
    kriskel

  • 5. Data: 2002-10-10 16:49:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Że jak wejdzie abolicja i oświadczenia majątkowe, to będzie trzeba się
    wyspowiadać z
    > ilości kont, podać stany na itp.
    > I wtedy na pewno wzbudzicie podejrzenia (no bo po co komu tyle kont) ;-)))

    Bezrobotny KOLEKCJONER ,może mieć ze 100 kont bankowych w 20 bankach i nie
    jest żaden rekord Guinessa
    A na każdym koncie po głupiej średniej krajowej.
    Do tego jakieś normalne mieszkanko, autko i już się łapie aż miło!!!

  • 6. Data: 2002-10-11 06:44:47
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Po drugie, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - przy spowiedzi, można
    > będzie powiedzieć " Jestem kolekcjonerem kont"

    Bzdury piszesz...
    Wystarczy, że w jednym punkcie podpadniesz pod deklarację majątkową- ztcw już musisz
    wyszczególnić wszystko pozostałe, tj konta, dom, samochód itd.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-10-11 06:45:53
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie dla psa kiełbasa. ;-)

    Ano, zobaczymy ;-)
    Ja myslę, że duzo będzie tych kiełbas ;-)
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-10-11 07:11:07
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > ilości kont, podać stany na itp.
    > I wtedy na pewno wzbudzicie podejrzenia (no bo po co komu tyle kont) ;-)))

    Nie jest tak ja sugerujesz. Trzeba spełnić przynajmniej jeden z niżej
    wymienionych punktów aby złożyć zeznanie majątkowe, przy czym punkty te nie
    sumują się. A są to:
    1. Stan oszczędności powyżesz 100.000 zł
    2. Posiadanie jednostkowej rzeczy o wartości przekraczającej 10.000 zł
    3. Mieszkanie/dom o powierzchni powyżej 70m2
    4. Posiadanie samochodu powyżej 80.000 zł

    Jeśli więc posiadam oszczędności za 99999,99 zł, obraz za 9999,99 zł,
    mieszkanie o powierzchni 69,99 m2 i samochód za 79999,99 zł to nie muszę
    składać deklaracji majątkowej.

    Natomiast mam bardzo wiele niejasności do tej ustawy:

    1. Przez domniemanie rozumiem, że gdy zbędziemy rzecz będącą przedmiotem
    składanej poprzednio deklaracji majątkowej to musimy teraz złożyć wniosek
    korygujący, że nie jesteśmy już posiadaczem tej rzeczy

    2. Interesująco wyglądałby punkt 1 w odniesiuniu do lokaty walutowej
    oscylującej wokół sumy 100.000 zł (wskutek różnych kursów waluty). Wówczas co
    kilka dni składalibyśmy korektę zeznania !!

    3. Nie określono co to są oszczędności. Czy np. posiadanie sztabek o wartości
    powyżej 100.000 zł, gdzie każda sztabka nie przekracza 10.000 zł podlega
    deklaracji majątkowej czy też nie.

    4. Jak należy rozumieć "rzecz jednostkową o wartości przekraczającej 10.000 zł"
    Czy na przykład zamówienie w firmie usługowej usługi polegającej na
    zaprojektowaniu i wyposażeniu kuchni szt. 1 podlega temu punktowi czy też nie.

    Jakie macie zdanie na ten temat ?

    Maciej K.

  • 9. Data: 2002-10-14 23:36:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    m...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > 3. Mieszkanie/dom o powierzchni powyżej 70m2
    > 4. Posiadanie samochodu powyżej 80.000 zł

    A swoja droga, od kiedy to ma byc?
    I jak sie to liczy przy malzenstwie (np. mieszkanie, albo oszczednosci)?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-10-15 14:16:15
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    i tym oto sposobem łapią zdecydowaną większość posiadaczy doków
    jednorodzinnych z garażem.
    Paranoja!

    Remik.