  • 1. Data: 2002-10-10 09:59:37
    Temat: [MultiBank] mnie spamuje
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,

    Wyslalem ostatnio do MB jakies drobne pytanko. Wyslalem i czekam. Mija jeden
    dzien, drugi i nic, nawet milego zdania ze szanuja moj czas. Zaczelo sie
    trzeciego dnia. Dostalem smsa (usluga ISP) z info ze przyszla odpowiedz z
    banku. Za chwile znowu. I znowu. I znowu. I znowu. Uspokoilo sie. Na nastepny
    dzien sprawdzam poczte, przecieram oczy i nadal im nie wierze. Otoz drogi
    MultiBank przyslal mi wiadomosc tej oto tresci:
    -----------------
    Twoja wiadomość została dostarczona.
    Wkrótce uzyskasz odpowiedź z MultiBanku.
    Dziękujemy.

    Zespół MultiBanku
    k...@m...pl
    -----------------

    I tak... 16 razy. Co dziwniejsze, wiadomosci nie sa identyczne, bo ich rozmiar
    wacha sie od 998 do 1001 bajtow. Potrafi mi to ktos sensownie wytlumaczyc?
    Pisze tu a nie do sprawcy bo nie mam ochoty znowu zostac zalany mailami.
    Aha, odpowiedz na pytanie przyszla dopiero dzis czyli prawie tydzien po
    wyslaniu. Brawo.
    Tym pesymistycznym akcentem koncze swojego posta, pierwszego od dluzszego
    czasu zreszta.

    Pozdrawiam serdecznie
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2002-10-10 10:13:57
    Temat: Re: [MultiBank] mnie spamuje
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Ja dostalem 16 razy. I abuse zablokowal nadawce na moje zyczenie

  • 3. Data: 2002-10-10 18:44:12
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    > I tak... 16 razy. Co dziwniejsze, wiadomosci nie sa identyczne, bo ich
    rozmiar
    > wacha sie od 998 do 1001 bajtow. Potrafi mi to ktos sensownie wytlumaczyc?

    Nie strasz mnie. Wysłałem im kilka dni temu maila, że na ich WWW nie ma
    wyszczególnionego jednego z bankomatów i do dzisiaj zero reakcji. Dodam
    jeszcze, że na stronach mbanku w spisie bankomatów bezprowizyjnych ten
    bankomat figuruje.

    --
    w...@h...pl

  • 4. Data: 2002-10-14 14:12:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ekhem - a zrezygniowales juz z autorespondera? Bo moze sie tak
    zapetliliscie??? :)

  • 5. Data: 2002-10-15 11:29:55
    Temat: Re[2]: [MultiBank] mnie spamuje
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Michał,

    MAM> ekhem - a zrezygniowales juz z autorespondera? Bo moze sie tak
    MAM> zapetliliscie??? :)

    :)
    Autoresponder juz dawno wylaczony, zreszta powinienes o tym wiedziec
    :)

    Ale fakt, nie pomyslalem o tym. Tyle ze jak wynika z watku nie tylko
    mi sie to przydazylo a po drugie trwaloby to bez konca (jesli AR bylby
    ta przyczyna).

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --