  • 1. Data: 2006-11-04 21:46:16
    Temat: Dolary z bankomatu?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Gdzie w Warszawie (lub Łodzi) można wypłacić dolary z bankomatu? Czy
    na Okęciu jest taki bankomat (a jeśli tak, to dokładnie gdzie, bo
    pewnie niejeden tam jest :-) )?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2006-11-04 23:16:08
    Temat: Re: Dolary z bankomatu?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:vg2qk29a397ulon97202kbdni3teoekh0r@4ax.com, *Jarek
    Andrzejewski* wrote:
    > Gdzie w Warszawie (lub Łodzi) można wypłacić dolary z bankomatu? Czy
    > na Okęciu jest taki bankomat (a jeśli tak, to dokładnie gdzie, bo
    > pewnie niejeden tam jest :-) )?

    Na Okeciu jest bankomat BPH ktory wyplaca Euro. Jest na gorze, w hali
    odlotow.

    A bedac juz przy Okeciu, jak ktos chce zaplacic karta bez zadnego podpisu
    czy pinu, to tak wlasnie transakcje sie zatwierdza (tzn. sie nie zatwierdza)
    placac karta w kasach automatycznych za parking.
    To tak w ramach niedawnego watku o samoobslugowych stacjach w Skandynawii.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-11-05 00:00:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote in message

> [...]
    > zatwierdza) placac karta w kasach automatycznych za parking.
    > To tak w ramach niedawnego watku o samoobslugowych stacjach w Skandynawii.

    Dzięki za przykład.
    Jak widać można i w Polsce.

  • 4. Data: 2006-11-05 03:06:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 5 Nov 2006 00:16:08 +0100, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Na Okeciu jest bankomat BPH ktory wyplaca Euro. Jest na gorze, w hali
    >odlotow.

    tak, zadzwoniłem nawet do BPH (przed wysłaniem postu), ale jednak euro
    to nie dolar :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2006-11-05 13:24:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > A bedac juz przy Okeciu, jak ktos chce zaplacic karta bez zadnego
    > podpisu czy pinu, to tak wlasnie transakcje sie zatwierdza (tzn. sie
    > nie zatwierdza) placac karta w kasach automatycznych za parking.

    Jasne. Jak sie tam wjezdza, to bramka pisze o sprawdzaniu numeru
    rejestracyjnego samochodu, i mam wrazenie ze ten numer nawet sie
    wyswietla (aczkolwiek niezbyt czesto tego uzywam, moze cos
    pomylilem).
    To tak na wszelki wypadek dla potencjalnych testerow systemow
    rozliczeniowych.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2006-11-05 14:09:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:m34ptevxen.fsf@defiant.localdomain, *Krzysztof Halasa* wrote:

> [...]
    > pomylilem).
    > To tak na wszelki wypadek dla potencjalnych testerow systemow

    Hmm, ale bramka to zwykly szlaban z duzym pudelkiem ktore po nacisnieciu
    guzika wypluwa karte do wjazdu. Ja napisu o nr rejestracyjnym nie widzialem.
    Watpie zeby byly to odnotowywane. Co innego ze moga byc kamery przemyslowe
    ktore costam nagrywaja, ale nie jest to na pewno automatycznie powiazywane z
    konkretnym wjazdem samochodu.

    --
    darnok

  • 7. Data: 2006-11-05 14:32:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > Hmm, ale bramka to zwykly szlaban z duzym pudelkiem ktore po
    > nacisnieciu guzika wypluwa karte do wjazdu. Ja napisu o nr
    > rejestracyjnym nie widzialem.

    To sie przyjrzyj nastepnym razem, numer jest.

    MJ