  • 1. Data: 2012-02-10 03:18:19
    Temat: do starego postu
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    dla cwokow http://imageshack.us/photo/my-images/692/male0008.jp
    g/ .
    odwiedzilem znowu pol amryki poludniowej teraz sobie siedze przy palmach i
    kolejnej lampce wina.cwoki sa dumne ze potrafia sprawdzic IP wiec sprawdzcie
    i poprawcie tez bledy przedluzycie sobie penisa za dwa dni bede na morzem
    karaibskim potem panama i dalej. znajomi mi nie pozwalaja siedziec przy
    laptopie i ciagna do tanca przy dzwiekach latynoski.a cwoki z sa dumni ze
    swoich kreytsnkich postow

  • 2. Data: 2012-02-10 04:58:04
    Temat: Re: do starego postu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/9/2012 9:18 PM, Michal wrote:
> [...]
    > karaibskim potem panama i dalej. znajomi mi nie pozwalaja siedziec przy
    > laptopie i ciagna do tanca przy dzwiekach latynoski.a cwoki z sa dumni ze

    z zaburzeniami poczucia własnej wartości chodzi się do lekarza.

  • 3. Data: 2012-02-10 11:30:40
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > z zaburzeniami poczucia własnej wartości chodzi się do lekarza.

    A po co nam te slumsy pokazuje ?
    Jak juz to jakies ladne widoczki poprosze ;P

  • 4. Data: 2012-02-10 13:17:54
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    On 10 Lut, 04:18, "Michal" <m...@a...pl> wrote:
> [...]
    > laptopie i ciagna do tanca przy dzwiekach latynoski.a cwoki z  sa dumni ze

    bilet kupiony w Lturze za 300 euro w dwie stony i spanie w hotelikach
    za kilka, kilkanaście dolarów, to raczej kiepski szpan.. a propos
    własnie wrocilem z Cancun, pozdro

  • 5. Data: 2012-02-10 13:21:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@a...pl> napisal w wiadomosci grup
    or-online.net...

    > odwiedzilem znowu pol amryki poludniowej teraz sobie siedze przy palmach i

    Mama wie? :)

  • 6. Data: 2012-02-11 18:35:36
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    A po co nam te slumsy pokazuje ?
    Jak juz to jakies ladne widoczki poprosze ;P

    to zadne slumsy tylko stare miasteczko w stylu kolonialnym poszukaj np
    https://www.google.com/search?q=Barichara&oe=utf-8&r
    ls=org.mozilla:de:official&client=firefox-a&um=1&ie=
    UTF-8&hl=de&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=EbQ2T_
    XLGIHEgAfq6Y3oBQ&biw=1366&bih=542&sei=NLQ2T7baCMWrgw
    eyvOXoBQ

    najpiekniejsza wies kolumbii
    ale skad to taki ma wiedzec jak zna tylko swojja chalupe i blokowisko

  • 7. Data: 2012-02-11 18:43:56
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    bilet kupiony w Lturze za 300 euro w dwie stony i spanie w hotelikach
    za kilka, kilkanaście dolarów, to raczej kiepski szpan.. a propos
    własnie wrocilem z Cancun, pozdro

    nie wszyscy tak samo podrozuja tanio jak ty a znajdz mi samolot za 300 euro
    na trasie podrozy ktora ja odbywam a zaplace ci 300 euro.
    ty z zazdrosci juz musiales sie pochwalic ale fajnie ze tanio gdzies
    spedziles 7 dni caly rok oszczedzajacjesli hodzi o hoteliki za kilkanascie
    dolarow zdarza sie tez spac gdy niema innych i to zaden wstyd co najwyzej
    dla cwokow ktorzy lubia spam.poza tym podrozuje indywidualnie i zwiedzam
    rowniez miejsca gdzie malo turystow takich jak ty dociera i mozna poznac
    prawdziwe zycie .
    czesto niema innej mozliwosci niz w tanio i w nienajalepszych warunkach
    przespac i to wszystko jest przezycie .teraz bylem w apartamencie za
    kilkaset euro

  • 8. Data: 2012-02-11 18:56:46
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-02-10 04:18, Michal pisze:
    > a cwoki z sa dumni ze swoich kreytsnkich postow

    Duma Cię rozpiera, co nie ;-)

  • 9. Data: 2012-02-11 18:59:20
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    nie

  • 10. Data: 2012-02-11 19:01:31
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    W dniu 2012-02-10 04:18, Michal pisze:
    > a cwoki z sa dumni ze swoich kreytsnkich postow

    Duma Cię rozpiera, co nie ;-)

    szczescie tak :)