  • 1. Data: 2012-02-09 15:12:36
    Temat: POLBANK znów awaria
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Polbank znów rozrabia.
    Tym razem nie przychodzą hasła SMS.. wrrrr..... :/
    Dobrze, że udało się rano spłacić kartę.

  • 2. Data: 2012-02-09 23:13:39
    Temat: Re: POLBANK znów awaria
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 9 Lut, 16:12, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Polbank znów rozrabia.
    > Tym razem nie przychodzą hasła SMS.. wrrrr..... :/
    > Dobrze, że udało się rano spłacić kartę.
    >
    > --

    Jednak ja z "półbankiem" trafiłem najlepiej jak można było. Do
    potwierdzeń dyspozycji używam klucza (czasami muszę żądanie
    potwierdzenia powtarzać kilkakrotnie, ale zawsze się doczekam), nowa
    TOiP niewiele mnie ruszyła poza koniecznością zamrożenia na Koncie
    Mistrzowskim 1k PLN na 1,5% (oproc. 3% od kwoty 500 PLN), mam tylko
    debetówkę do Mistrzowskiego a placówkę (z bankomatem i jednocześnie
    wpłatomatem co niekiedy się przydaje, o czym za chwilę mam 100 m od
    domu). Trzy konta mocno oszczędzające na 4,75% (póki co)
    kapitalizowane codziennie, mogę więc w piątek wypłacić z bankomatu
    innego banku parę k PLN i wpłacić we wpłatomacie PolBanku, a potem w
    necie posłać to na mocno oszczędzające. W poniedziałek odwrotna
    operacja. Nie, dopóki PolBank znacząco nie pogorszy oferty nie
    rozstanę się z nim

  • 3. Data: 2012-02-10 00:05:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    OT: eisen, błagam, wycinaj podpisy osób, którym odpowiadasz. Thnx!

  • 4. Data: 2012-02-10 00:19:42
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 10 Lut, 01:05, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
    > OT: eisen, błagam, wycinaj podpisy osób, którym odpowiadasz. Thnx!

    Sorry, postaram się zapamiętać

  • 5. Data: 2012-02-10 08:46:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 15:13:39 -0800, eisenberg napisał(a):

> [...]
    > mocno oszczędzające. W poniedziałek odwrotna operacja. Nie, dopóki
    > PolBank znacząco nie pogorszy oferty nie rozstanę się z nim

    Wpłatomat pod domem to rozumiem ale bankomat to średnio, bo mi w domu
    pieniądze raczej nie są potrzebne.
    Te wpłaty i wypłaty to pamiętaj, że możesz robić w określonych godzinach,
    bo 24h to niestety nie działa. Poza tym teraz tylko jeden przelew darmowy
    z MO, więc poszaleć też nie poszalejesz za bardzo. No i poczekaj aż w
    końcu będziesz musiał coś pilnie zrobić a tu się pokaże info "nie da się"
    albo kasa puszczona pierwszą sesją z Polbanku przyjdzie 2 albo 3 na
    docelowe konto ;)

    --
    xbartx