  • 1. Data: 2012-02-10 00:18:23
    Temat: Eurobank - Zmiana programu "Kupujesz - Zyskujesz"
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    "Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.03 2012r. Euro Bank S.A.
    wprowadza zmianę zasad premiowania w ramach Programu premiowego
    "Kupujesz - Zyskujesz", polegającą na wyłączeniu z transakcji
    premiowanych "płatności online".

    Ze zmienionym Regulaminem programu premiowego "Kupujesz - Zyskujesz"
    można zapoznać się tutaj(http://www.eurobank.pl/themes/files/docs/
    Regulamin_programu_premiowego_Kupujesz-Zyskujesz_04.
    02.2012.pdf -
    eisenberg)

    Przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem programu "Kupujesz - Zyskujesz"
    w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o zmianie Regulaminu mogą
    Państwo pisemnie odmówić ich przyjęcia. Złożenie oświadczenia o braku
    akceptacji wprowadzonych zmian jest równoznaczne z rezygnacją z
    udziału w programie premiowym.

    Pozdrawiamy
    eurobank

    Taką informację otrzymałem logując się na konto w EB przed chwilą.
    Informacja nosi datę 09-02-2012 00:20:35

    Hmm, wydawało mi się, że nie ma tego już od listopada

  • 2. Data: 2012-02-10 10:07:08
    Temat: Re: Eurobank - Zmiana programu "Kupujesz - Zyskujesz"
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-02-10 01:18, eisenberg wrote:
> [...]
    > premiowanych "płatności online".

    > Hmm, wydawało mi się, że nie ma tego już od listopada

    Nie, placa co miesiac te 0,5% od takich transakcji. Wlasnie chyba
    wczoraj lub przedwczoraj wyplacili za styczen.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2012-02-12 09:27:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Hehe... pisza, ze zmieniaja od 1 marca, a juz teraz pousuwali znacznik
    Platnosc Online. Lamia wlasny regulamin. Liczylem na to, ze wykorzystam caly
    limit a tu taki kwiatek...

    MK

  • 4. Data: 2012-02-12 09:52:26
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl>

    gdzie to niby usuneli znacznik? na ich stronie jest przeciez
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,platnosci-inte
    rnetowe,98,9.html

  • 5. Data: 2012-02-12 10:23:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "konikpolny" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie to niby usuneli znacznik? na ich stronie jest przeciez
    > http://www.eurobank.pl/produkty,konta,platnosci-inte
    rnetowe,98,9.html

    W tytule operacji, jak robiles platnosc, tytul zawieral "Platnosc online.".
    W styczniu jeszcze tak mialem, wczoraj juz nie bylo. IMHO byl to znaczniek
    na podstawie, ktorego byla naliczana premia. Oczywiscie takie postepowanie
    jest niezgodne z Regulaminem, ale pewnie licza na to, ze nikt do sadu z tym
    nie pojdzie...

    MK

  • 6. Data: 2012-02-12 10:32:23
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl>

    no to sie zdziwia bo ja pojde. najpierw zglosze reklamacje a potem jesli to
    nie przyniesie efektu do arbitra bankowego, bo w tym miesiacu bede robil
    troche takich transakcji i to na pare tysi. w regulaminie nie ma napisane,
    ze wyznacznikiem premii jest jakis tam znacznik jaki sobie ustawia, tylko,
    ze platnosc za towary i uslugi i ze ma byc ten smieszny przycisk eurobank -
    platnosci online, wiec zaden ich tytul przelewu mnie nie interesuje. stary
    regulamin mam na kompie wiec chetnie im to zacytuje jak beda mieli
    watpliwosci. a na jakim serwisie tak zmienili tzn. pytam o to z jakiej
    uslugi korzystales jesli to nie tajemnica?

  • 7. Data: 2012-02-12 10:40:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > jak beda mieli watpliwosci. a na jakim serwisie tak zmienili tzn. pytam o
    > to z jakiej uslugi korzystales jesli to nie tajemnica?

    Tez jestem tego zdania. W regulamienie nie ma zadnych wylaczen, dla
    wszystkich serwisow gdzie jest platnosc online powinna byc naliczana premia.
    Ja potrzebowalem w dzien wolny szybko przeslac kase do innego banku. Na
    wszelki wypadek napisalem im juz, ze jest nizgodnosc w historii rachunku i
    prosze o oznaczenie zgodne ze stanem faktycznym...

    MK

  • 8. Data: 2012-02-12 12:18:42
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl>

    ale na 'ten' serwis nie dziala juz od jakiegos czasu - dziwie sie, ze ci w
    styczniu uznali. przed chwila sprawdzalem i jest zablokowany tylko 'ten'
    serwis. inne uslugi nadal maja odblokowane - czyli tak jak piszesz jest z
    tym stringiem w tytule. a zglaszales w poprzednim roku reklamacje z tego
    tytulu? uznali ci je? czy ktos w koncu wie czym w takim razie jest platnosc
    online bo juz zglupialem...

  • 9. Data: 2012-02-12 12:55:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > tym stringiem w tytule. a zglaszales w poprzednim roku reklamacje z tego
    > tytulu? uznali ci je? czy ktos w koncu wie czym w takim razie jest

    W ubieglym miesiacu bylo standardowo jako Platnosc online. Nie skladalem
    zadnych reklamacji. W Regulamienie nie ma wylaczenia, wiec powinno dzialac.
    Jesli wczesniej komus nie uznawali to nie wiem na jakiej zasadzie. Hehe...
    chyba, ze recznie kazdemu kto skorzysta wylaczaja... ;)

    MK

  • 10. Data: 2012-02-12 13:20:08
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl>

    piszac zablokowany mialem na mysli o tym co napisales - ze nie zaczyna sie
    od 'platnosc(...)' a nie w sensie, ze nie da sie dokonac przelewu...z tego
    co sie orientuje to zawsze bylo wpisane 'platnosc online' a i tak nie bylo
    to naliczane...zdaje sie od pazdziernika...
    a to, ze nie ma tego w regulaminie to wiadomo, tylko chodzi o to, ze oni
    wlasnie takiej operacji nie uznaja i w tym cala rzecz :)