  • 11. Data: 2002-02-21 14:12:03
    Temat: Re: do AMRA
    Od: "Grzegorz Mucha" <g...@p...pl>

    >(...)znajomosc
    > nazwiska panienskiego matki co chyba nie jest zbyt trudne do
    > pokonania.
    > Zastanawiam sie czy nie zmienic na mlini tego nazwiska na jakies
    > wymyslone z kodem cyfrowym (jezeli sie da) np. Kowalska-16553. Ciekawe
    > czy to by przeszlo jesli tak to bylbym spokojniejszy o swoje
    > pieniadze. Pomysl chyba niezly :)

    Juz dawno temu PJO twierdzil, ze w kazdym banku podaje inne nazwisko ...
    --
    GM

  • 12. Data: 2002-02-21 14:22:12
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisal(a):

    >Chyba robisz za duze halo :)

    moze i tak :)

    >1) Wiekszosc tak ma.
    >2) A coz to za trudnosc uzyskania telefonu komorkowego, imienia i nazwiska i
    >adresu - wystarczy w wiekszosci ksiazka telefoniczna...
    >3) znajomosc nazwiska panienskiego mojej mamy - pomijam roznice adresow ;)
    >co ci da?
    >Beda oddzwaniac na komorke - albo stacjonarny - i co?

    A jak powiesz, ze komorka nieaktualna i stacjonarny tez ? Przeciez
    musza cie obsluzyc czy masz telefon czy nie masz. Dzwonisz i mowisz,
    ze zmienily ci sie numery i chcesz wpisac do systemu nawe.

    >4) Nawet jesli sie zalogujesz, to zaplacisz mi za rok z gory telefon??? ;)

    Zartujesz ? Jak dostane sie do systemu to, kaze zmienic haslo i
    przelew zrobie z pozimu mLinii a nie internetu.

    >Pomijam istnienie takiego ICQ i innych rzeczy. Takie informacje maja
    >przeciez czy to providerzy, czy to rozne portale itp... I nikt z tego powodu
    >nie robi halo?? :)

    A co z ochrona danych osobowych. Z tych domen co podales wszystkie
    dane sa na wyciagniecie reki i to nie z twoich stron tylko na stronie
    dostawcy domeny, juz nie bede pisal jakiej bo pewnie wiesz, a to nie
    wyglada zbyt profesjonalnie.

    pozdr.
    Tomek

  • 13. Data: 2002-02-21 22:18:34
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Thu, 21 Feb 2002 09:44:33 GMT, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Tez upadla :)
    >RWT cos tam z Ericssonem zwiazana - teraz chca od nowa jakas produkcje
    >robic, ale...
    >Wszystko tam poupadalo w tym Radomiu :(
    >Tylko hipermarkety sa :)

    I jest JET, na ktorym zawsze tankuje na trasie Wawa-Krakow i z
    powrotem :-)
    Ale te droga za Jet-em w strone Shell-a to byscie kurka wyrownali
    wreszcie. Przeciez tam sie nie da jechac!!!!

    A zeby bylo on-topic. Na Jet'cie do niedawna byl Euronet. A ostatnio
    chcialem wyplacic i patrze - nie ma! Wywiezli skurkozjady!!!

    PGR

  • 14. Data: 2002-02-21 22:41:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A zeby bylo on-topic. Na Jet'cie do niedawna byl Euronet. A ostatnio
    > chcialem wyplacic i patrze - nie ma! Wywiezli skurkozjady!!!

    a ja niedaleko JET'a mieszam :) (znaczy jak jestem w Radomiu).
    Ulicy nie wyrownaja - bo to krajowka.... (i wiecznie jest kto ma ja
    wyrownac - a dziury to sa takie)...

  • 15. Data: 2002-02-22 09:36:08
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > A zeby bylo on-topic. Na Jet'cie do niedawna byl Euronet. A ostatnio
    > chcialem wyplacic i patrze - nie ma! Wywiezli skurkozjady!!!

    Zatem polecam ESSO.
    Tez nie ma Euronetu, za to milsza obsluga (ale da sie tankowac tylko w
    kierunku do W-wy).

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-02-22 10:16:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zatem polecam ESSO.
    > Tez nie ma Euronetu, za to milsza obsluga (ale da sie tankowac tylko w
    > kierunku do W-wy).

    Mozna na rondzie zawrocic :)
    BTW Nikt nie polecil BP a tez po drodze?

  • 17. Data: 2002-02-22 11:21:08
    Od: Andrzej P. Klesnicki <a...@g...pl>

    "stean" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    | dane sa na wyciagniecie reki i to nie z twoich stron tylko na stronie
    | dostawcy domeny, juz nie bede pisal jakiej bo pewnie wiesz, a to nie

    Nie profesjonalni to są ludzie którzy myślą że są w internecie anonimowi

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979