  • 1. Data: 2002-02-20 18:16:20
    Temat: do AMRA
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    -----
    >Amra the Freelancer
    >www.amra.info
    >www.e-amra.biz
    >Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

    A tak swoja droga to mam pytanie bo piszesz, ze kolekcjonujesz domeny
    a czy nie obawiasz sie wszelkiej masci spamerow, zlosliwych ludzi, lub
    zlodziei prezentujac swoje pelne dane adresowe w sieci w raz z numerem
    telefonu i miejsca zamieszkania, jeszcze tylko brakuje imienia
    panienskiego matki i juz konto w mBanku wyczyszczone ?

    tomek

  • 2. Data: 2002-02-20 19:44:37
    Temat: Re: do AMRA
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "stean" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > jeszcze tylko brakuje imienia
    > panienskiego matki i juz konto w mBanku wyczyszczone ?

    Gdyby to bylo takie proste, to przeciez zaden problem... Dzwonisz na domowy
    numer Amra, prosisz z mama, przedstawiasz sie jako stary kolega ze studiów,
    i mówisz tylko, ze nie za dobrze kojarzysz czy rozmawiasz z wlasciwa osoba -
    i pytasz o nazwisko panienskie ;)))

    (mala podpowiedz: studiowales na akademi medycznej :)))

  • 3. Data: 2002-02-20 19:45:56
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    do Amra:

    Czy mozna zapisac sie do Ciebie na prywatna liste dyskusyjna? Dostawanie od
    razu ciekawych wycinków prasowych dotyczacych banków zaoszczedziloby mi
    nieco czasu :) Gdyby tam jeszcze znalazly sie najciekawsze wycinki z tej
    listy....

    :)))

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-20 20:58:18
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Uzytkownik "stean" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    [ciach]

    od tego jest mail czlowieku a nie grupa!

    hosi

  • 5. Data: 2002-02-20 23:03:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > telefonu i miejsca zamieszkania, jeszcze tylko brakuje imienia
    > panienskiego matki i juz konto w mBanku wyczyszczone ?

    Ja nie jestem z Warszawy przeciez - wiec mialbys trudnosci z dodzwonieniem
    sie do mojej mamy :)

  • 6. Data: 2002-02-21 09:23:02
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:jXVc8.11627$V...@n...chello.at...

    > Ja nie jestem z Warszawy przeciez - wiec mialbys trudnosci z dodzwonieniem
    > sie do mojej mamy :)

    I co z tego. W Radomiu telefonowi nie ma? :-)
    Przeciez jest jeszcze fabryka, ktora je produkuje :-))

    Karol

  • 7. Data: 2002-02-21 09:44:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przeciez jest jeszcze fabryka, ktora je produkuje :-))

    Tez upadla :)
    RWT cos tam z Ericssonem zwiazana - teraz chca od nowa jakas produkcje
    robic, ale...
    Wszystko tam poupadalo w tym Radomiu :(
    Tylko hipermarkety sa :)

  • 8. Data: 2002-02-21 13:23:35
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "hosi" <h...@o...pl> napisal(a):

    >Uzytkownik "stean" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >[ciach]
    >
    >od tego jest mail czlowieku a nie grupa!

    specjalnie na grupe to dalem. niech wszyscy korzystaja bo niektorzy
    lekkomysle podchodza do ujawniania swoich danych w sieci

    tomek

  • 9. Data: 2002-02-21 13:41:42
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisal(a):

    >Ja nie jestem z Warszawy przeciez - wiec mialbys trudnosci z dodzwonieniem
    >sie do mojej mamy :)

    To troche zmienia postac rzeczy ale wiem z doswiadczenia, ze nie warto
    podawac do publicznej wiadomosci swoich pelnych danych adresowych w
    sieci ale coz, jezeli to ci nie przeszkadza to twoja sprawa.

    Inna kwesta jest poziom zabezpieczen mLinii jakby nie bylo nie jest to
    najmocniejszy punkt mBanku. Mi kiedys zlodziej wyplacil pieniadze z
    marmutka PeKaO SA na skradziony dowod osobisty i karty. A w przypadku
    mBanku wystarczy tylko troche przebieglosci, telefon i znajomosc
    nazwiska panienskiego matki co chyba nie jest zbyt trudne do
    pokonania.
    Zastanawiam sie czy nie zmienic na mlini tego nazwiska na jakies
    wymyslone z kodem cyfrowym (jezeli sie da) np. Kowalska-16553. Ciekawe
    czy to by przeszlo jesli tak to bylbym spokojniejszy o swoje
    pieniadze. Pomysl chyba niezly :)

    Tomek

  • 10. Data: 2002-02-21 13:50:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > specjalnie na grupe to dalem. niech wszyscy korzystaja bo niektorzy
    > lekkomysle podchodza do ujawniania swoich danych w sieci

    Chyba robisz za duze halo :)
    1) Wiekszosc tak ma.
    2) A coz to za trudnosc uzyskania telefonu komorkowego, imienia i nazwiska i
    adresu - wystarczy w wiekszosci ksiazka telefoniczna...
    3) znajomosc nazwiska panienskiego mojej mamy - pomijam roznice adresow ;)
    co ci da?
    Beda oddzwaniac na komorke - albo stacjonarny - i co?
    4) Nawet jesli sie zalogujesz, to zaplacisz mi za rok z gory telefon??? ;)

    Pomijam istnienie takiego ICQ i innych rzeczy. Takie informacje maja
    przeciez czy to providerzy, czy to rozne portale itp... I nikt z tego powodu
    nie robi halo?? :)