  • 1. Data: 2002-02-20 16:31:48
    Temat: Liczba klientow
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Liczba klientow w bankach z dostepem do konta przez net:
    http://www.rp.pl/teksty/wydanie_020219/ekonomia_a_13
    -1.F.gif

  • 2. Data: 2002-02-20 16:51:53
    Temat: Re: Liczba klientow
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 20, 2002 at 05:31:48PM +0100, minik wrote:

    > Liczba klientow w bankach z dostepem do konta przez net:
    > http://www.rp.pl/teksty/wydanie_020219/ekonomia_a_13
    -1.F.gif

    Trzeba poczekac na tych co pozamykaja konta w inteligo w zwiazku z
    oplatami za martwe konta ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-20 16:53:17
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Trzeba poczekac na tych co pozamykaja konta w inteligo w zwiazku z
    > oplatami za martwe konta ;-)

    Nic nie trzeba czekac... to jest stan na I 2002 i byl jaki byl. A co do
    kolejnych to sie zobaczy.

  • 4. Data: 2002-02-20 17:04:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 20, 2002 at 05:53:17PM +0100, minik wrote:

    > Nic nie trzeba czekac... to jest stan na I 2002 i byl jaki byl. A co do
    > kolejnych to sie zobaczy.

    No tak, tylko ze duzo (a na pewno jak sam wiesz kilka) kont bylo
    otwrtych tylko dla promocji i nie byly to konta _aktywne_.

    Ja wiem, na pewno sporo jest w mbanku (bo o to przede wszystkim
    chodzi) ale konta mbankowe nie byly otwierane li tylko dla 50zl ;-)

    A swoja droga czy ktos pomyslal jak bardzo psujemy te wyniki? Na dole
    jest takie ladne podsumowanie 'Razem' ... ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-20 17:04:45
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > wg ankiety Expandera takich zbokow znowu duzo nie ma ;)))

    =PP

  • 6. Data: 2002-02-20 17:07:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 7. Data: 2002-02-20 17:10:03
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > Nic nie trzeba czekac... to jest stan na I 2002 i byl jaki byl. A co do
    > kolejnych to sie zobaczy.

    Należy zmienic opisy :-))
    ("korzystających" i "razem" )

    BAH
    PS.
    Czy w multibanku było mniej niż 750 ?

  • 8. Data: 2002-02-20 17:10:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > Nic nie trzeba czekac... to jest stan na I 2002 i byl jaki byl. A co do
    > kolejnych to sie zobaczy.

    http://www.rbe.pl/bankowosc/bankowosc_internet.html

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 9. Data: 2002-02-20 17:30:01
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    > Liczba klientow w bankach z dostepem do konta przez net:
    > http://www.rp.pl/teksty/wydanie_020219/ekonomia_a_13
    -1.F.gif

    mBank 95000?
    nie za malo?